Komunikacijos efektyvumas


Sociologijos esė. Komunikacijos efektyvumas mano organizacijoje.


Gyvename pasaulyje, kuriame milijardai žmonių. Jie visi tarpusavyje komunikuoja (kitaip sakant - bendrauja): dalinasi įspūdžiais, žiniomis, mintimis. Be bendravimo pasaulis nebūtų pažengęs tiek, kiek yra dabar. Turbūt būtų sunku įsivaizduoti dieną, kad netektų su kažkuo bent trumpai pakalbėti. Nesvarbu - asmeniniais, darbo ir kokiais kitais reikalais. Nuėjei į parduotuvę - tu bendrauji; sutikai kaimyną - tu bendrauji; darbe kalbi su klientais - tu bendrauji. Komunikavimas yra visko pradžių pradžia, visko pamatas. Žmonės buriasi į organizacijas, kurios tik ir gyvuoja narių tarpusavio bendravimo dėka. Mūsų kolegija - didelės ir gausios organizacijos pavyzdys. Visi nariai turi savo užimamas pareigas: vadovai, administracija, dėstytojai ir studentai. Tik bendraujant visi "sulimpa į vieną kūną" - kolegiją. Tačiau, ar ta komunikacija yra efektyvi? Ar visi lieka išgirsti ir suprasti?

Kolegijoje komunikacija vyksta vertikaliai "žemyn" pagal palankias sąlygas: vadovai diktuoja sąlygas, kurias administracija perduoda dėstytojams; pastarieji reikiamą informaciją ir studijų medžiagą pateikia studentams. Analogiškai galima apibrėžti ir vertikaliąją komunikaciją "aukštyn". Viskas atrodo paprasta, bet ar efektyvu? Ar visi užtikrintai atlieka savo darbą? Iš tiesų, studentai žino tiek, kiek jiems reikia žinoti. Paskaitos vyksta sklandžiai, pateikiama studijų medžiaga atsakingai. Tarkim, jeigu nevyksta paskaita, studentai informuojami. Visada iš anksto pranešama apie renginius, seminarus ar kokius kitus susirinkimus.

  • Sociologija Esė
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (616 žodžių)
  • Kolegija
  • Sociologijos esė
  • Microsoft Word 11 KB
  • Komunikacijos efektyvumas
    10 - 2 balsai (-ų)
Komunikacijos efektyvumas. (2015 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-efektyvumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:19