Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonės savivaldybėje


Marketingo komunikacijų formavimas. Savivaldybės įvaizdis.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonės teoriniu požiūriu. Marketingo komunikacijos elementų samprata. Masinės komunikacijos priemonės ir jų taikymo ypatumai. Asmeninės komunikacijos samprata. Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonių analizė mažeikių rajono savialdybėje. Tyrimo metodai ir organizavimas. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos charakteristika. Tyrimo analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo objektas. Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonės Mažeikių savivaldybėje

Tikslas - išanalizuoti komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemones Mažeikių savivaldybėje

Uždaviniai:

1. Pateikti marketingo komunikacijos elementų sampratą teoriniu požiūriu.

2. Apibudinti masinės komunikacijos priemones ir jų taikymo ypatumus.

3. Pateikti asmeninės komunikacijos samprata teoriniu požiūriu

4. Pteikti Mažeikių rajono savivaldybės administracijos charakteristiką.

5. Atlikti komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonių analizę Mažeikių savivaldybėje ir pateikti išvadas.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (5669 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 259 KB
  • Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonės savivaldybėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Komunikacijos ir įvaizdžio formavimo priemonės savivaldybėje. (2014 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-ir-ivaizdzio-formavimo-priemones-savivaldybeje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:28