Komunikacijos pagrindai


Komunikacijos pagrindai speros. Auditorijos demesio valdymas. Komunikavimo pagrindai. Komunikavimo pagrindai egzamino užduotys.

Komunikacijų konspektas. Komunikavimo pagrindai. Egzamino užduotys. Komunikacijos procesas ir jo elementų vaidmuo. Neverbaliniai komunikacijos barjerai. Verbaliniai komunikacijos barjerai. Komunikacijos lygiai ir jų ypatumai. Komunikacijos srautai ir jų ypatumai. Neverbalinė komunikacija ir jos įtaka informacijos perdavimui. Pokalbio etapai ir jo valdymas. Konstruktyvaus kritikavimo principai. Aktyvaus klausymosi kliūtys ir jų įveikimas. Konfliktinių situacijų valdymo principai. Komunikacijos komandoje ypatumai. Pasirengimas sakyti viešąją kalbą. Neverbalikos valdymas sakant viešąsias kalbas. Verbalinės kalbos valdymas sakant viešąsias kalbas. Viešosios kalbos struktūros principai. Auditorijos dėmesio valdymas sakant viešąsias kalbas. Vaizdinių priemonių panaudojimas sakant viešąsias kalbas. Dažniausios klaidos naudojant vaizdines priemones viešųjų kalbų metu. Viešųjų ryšių reikšmė organizacijos komunikacijai. Komunikavimo su žiniasklaida ypatumai. Efektyvios dalykinės komunikacijos raštu principai. Dalykinių laiškų rūšys ir jų rašymo ypatumai. Motyvacinio laiško rašymo principai. Neverbalinės komunikacijos svarba bendraujant su darbdaviu. Verbalinės komunikacijos svarba bendraujant su darbdaviu.


Yra trys komunikacijos lygiai:

•Asmeninis bendravimas arba intrapersonalinis bendravimas vyksta mums bendraujant su pačiais savimi. Tai yra bendravimas tarp įvairių asmenybės dalių.

•Tarpasmeninis bendravimas vyksta tuomet, kai bendrauja bent du asmenys, kurie siekia pasikeisti informacija, suprasti kitą, daryti įtaką

•Masinis bendravimas vyksta asmeniui ar grupei bendraujant su didele auditorija per masines informavimo priemones.

Komunikacijos pagrindai. (2013 m. Birželio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-pagrindai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:00