Komunikacijos pristatymas


Delphi metodas. Delphi+metodas. Komunikacijos procesas analize ir stebejimas. Konsensuso sprendimo metodai.

Psichologijos skaidrės. Komunikacija. Komunikacijos priemonės. Informacija. Vidiniame organizacijos lygmenyje komunikacijos procesas turi visą eilę papildomų vaidmenų, įskaitant. Informacijos apdorojimo organizavimo būdų palyginimas. Sprendimo lygis ir informacijos pobūdis. Dalykinis ir santykių lygmuo. Problemų sprendimo metodai. Konsensuso metodas. Delphi metodas. Delphi metodo proceso etapai. Struktūriniai modeliai. Scenarijų analizė.


Komunikacija — tai individų pasikeitimas informacija arba jos perdavimas, naudojant reikšmingus simbolius. Komunikacija tai yra pasikeitimas Informacija Žiniomis Nuomonėmis Mintimis Idėjomis Ketinimais Jausmais

Siuntėjas — tai informacijos šaltinis komunikacijos procese. Jis užkoduoja mintis ir jausmus, žinias į pranešimus.

Kreipimasis- tai žodinė, grafinė, meninė ar rašytinė pagrindinės komunikacinės idėjos išraiška.

Gavėjas arba priėmėjas dekoduoja ir interpretuoja siuntėjo pranešimą. Dekodavimo procesas yra veikiamas gavėjo patyrimo, žinių, asmeninių savybių, lūkesčių, susijusių su siuntėju, bei suvokimo. Suvokimas ir grįžtamasis ryšys daro didelę įtaką komunikacijos procesui.

Verbalinė Žodžių parinkimas Tonas Garsumas Akcentai Aiškumas (artikuliacija) Kalbos greitis

Neverbalinė Gestai Mimika Akių kontaktas Kūno laikysena Kūno judesiai

Organizacijų galia tiesiogiai priklauso nuo to, kokią informaciją ir žinias jos valdo. Kasdieniniame gyvenime žodis „informacija“ suprantamas kaip žinutė, pranešimas, perduodamas žodžiu, raštu ar kitokiu būdu. Bendrąja prasme informacija – tai duomenys apie reikšmingus faktus, veiksmus, procesus, kurie susiję su asmenimis, organizacijomis, įvykiais ir kt. Informacija – tai „specialiai kaupiamos, laikomos ir perduodamos žinios“. Organizacijos remiasi principu, kad informacijos resursų valdymas ir racionalus jų naudojimas daugeliu atvejų yra sėkmės garantas įvairiose srityse.

Visos vadybos funkcijos grindžiamos nenutrūkstama informacija apie išorėje ir viduje vykstančius procesus. Informacija - tai kuriuo nors prasmingu būdu sutvarkyti, apdoroti ir išsaugoti duomenys.

Informacija leidžia: Orientuotis esamoje situacijoje – pradiniai duomenys reikalingi organizacijai suvokti esamą situaciją bei adekvačiai į ją reaguoti; Tiksliai suplanuoti veiksmus, kurie leidžia siekti užsibrėžtų organizacijos tikslų; Atsekti rezultatus surengtų akcijų bei pravestos veiklos – informacijos kaupimas ir saugojimas teikia galimybes organizacijai susipažinti su jau atliktais darbais ir juos įvertinti; Išvengti netikėtumų – įvertinus informaciją bei jos patikimumą, galima prognozuoti ateities įvykius bei nusakyti įvykių baigties tikimybes; Manipuliuoti pavieniais asmenimis ar grupėmis – remiantis informacijos resursais galima paveikti bei keisti situaciją organizacijai naudinga linkme – to trokšta kiekviena organizacija.

Komunikacijos pristatymas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 13:02