Komunikacijos procesas skaidrės


Vadybos skaidrės. Komunikacijos proceso samprata, perdavimo kanalai,. komunikacijos proceso barjerai. Komunikacijos proceso samprata. Intraasmeninė socialinė komunikacija. Tarpasmeninė socialinė komunikacija. Asmens-grupės komunikacija. Masinė komunikacija. Komunikacijos proceso samprata. Perdavimo kanalai. Vertikalioji komunikacija. Informacijos judėjimas „žemyn”. Pagrindinės informacijos, kurią privalo gauti darbuotojai, rūšys. Informacijos judėjimas „Aukštyn”. Horizontalioji komunikacija. Komunikacijos barjerai . Organizaciniai barjerai. Literatūros sąrašas.


Tai komunikacija su didelėmis, skirtingomis, nutolusiomis auditorijomis. Informacijai perduoti naudojamos priemonės: radijas, televizija, laikraščiai, žurnalai, reklamos lankstinukai ir t.t. Šiuo atveju problema yra ribotas grįžtamasis ryšys.

Informacijos perdavimo kanalai gali būti formalūs ir neformalūs. Formali komunikacija organizacijoje gali būti dvejopa: vertikalioji ir horizontalioji.

Asmeninė informacija;  Darbinės instrukcijos; Darbiniai paaiškinimai; Procedūrinė informacija; Apmokymai.

Organizacijose keitimasis informacija vyksta ne tik tarp skirtingų, bet ir tuose pačiuose lygmenyse. Horizontaliosios komunikacijos funkcijos: Užduočių koordinavimas; Problemų sprendimas; Konfliktų šalinimas.

Komunikacijos barjerai yra visa tai kas gali iškreipti informacijos esmę. Jie skirstomi į: Organizacinius; Asmeninius.

Klasifikuojami į: Vertikaliosios „žemyn” komunikacijos trikdžiai; Vertikaliosios „aukštyn” komunikacijos trikdžiai; Horizontaliosios komunikacijos trikdžiai.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (441 žodis)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 74 KB
  • Komunikacijos procesas skaidrės
    10 - 9 balsai (-ų)
Komunikacijos procesas skaidrės. (2015 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-procesas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:49