Komunikacijos vaidmuo imoonėse


Marketingo komunikacijos rusys. Komunikacijos rūšis. Komunikvimo tipai. Komunikacijos procesas analize ir stebejimas. Komunikacijos tipai marketingas. Komunikavimo rusys. Komunikacijos priemones naudojamos imones viduje. Imoneje naudojamos komunikacijos priemones. Komunikacijos temos. Komunikacijos vaidmuo organizacijoje.

Vadybos referatas. Įvadas. Komunikacijos sąvoka, rūšys. Komunikacijos sąvoka. Komunikacijos rūšys. Komunikacijos vaidmuo įmonėje. Bendravimas įmonėje. Komunikacijos trūkumai. Išvados:. Literatūra:. Darbo problema. Įmonėse, kuriose darbuotoju tarpusavio bendravimas nevyksta, krenta darbų našumas, tačiau dauguma darbdavių nesirūpina geru įmonės klimatu. Pagrindinis darbo tikslas – išaiškinti komunikacijos rūšis, ir teikiamą jų naudą, ar žalą.


Temos aktualumas. Komunikacija organizacijose daro didžiulį vaidmenį. Jose darbuotojai turi būti lojalus, suinteresuoti ir jausti malonumą dirbant darbą. Tačiau, blogai atmosferai, kai įmonėje tarp darbuotoju nėra sutarimo, krinta produkcijos pagaminamas kiekis, kokybė. Netgi įprasti procesai užima daugybę laiko (pvz. : autoservise, ieškant įrankio, esant prastai komunikacijai, darbuotojas ieškos jo ilgai, vietoj to, jog paklaustų bendradarbio, ir bendromis pastangomis greičiau ji rastu). Taip pat patiriamas darbuotoju nutekėjimas ir to pasėkoje patiriami nemaži nuostoliai.

Darbo problema. Įmonėse, kuriose darbuotoju tarpusavio bendravimas nevyksta, krenta darbų našumas, tačiau daugdarbo struktūra. Šį darbą sudaro dvi pagrindinės dalys, sudarytos iš poskyrių. Pirmoje dalyje aptariama komunikacijosjau nuo pat senu laikų komunikacijos procesas egzistuoja, dar prieš atsirandant žmonėms, šis procesas egzistavo tarp gyvūnų. Stebėdami gamtą dar ir dabar matome kaip gyvi padarai bendrauja tarpusavyje kūno kalba. Tai augalai, bendrauja pernešdami žiedadulkes nuo vieno žiedo ant kito, gyvūnai (pvz. Vilkai – jie prisiliesdami, kuisdami bendruomenės narius parodo lojalumą vieni kitiems). Žmogus juk taip pat ne išimtis, naudoja net kelių rūšių komunikavimo būdus, norėdami palengvinti, paspartinti darbus, perduoti informaciją, pamokyti, pakelti bendruomenės atmosferą, suinteresuoti. Dabar netgi labai plačiai taikomas būdas sprendžiant konfliktus, ne karine jėga, o bendravimu. Nors karo metu rodant jėgą irgi vyksta atitinkamas bendravpirminės komunikacijos priemonės yra kalba, gestai ir mimika. Tai yra tiesioginė, netarpininkaujama komunikacija, vykstanti natūraliomis priemonėmis. Pirminių komunikacijos priemonių atveju kalbame apie netarpininkaujamą komunikaciją, nes šiuo atveju tarpininkai , priemonės yra natūralios: kalba ir kūno judesiai.

Antrinės komunikacijos priemonės – tokios priemonės, kai pranešimas ir jo laikmena sukuriama panaudojant technines priemones, o recepcija (pranešimo priėmimas) vyksta tiesiogiai, be techninių priemonių: raštas, spauda, grafika, fotografija.

Tretinėse komunikacijos priemonėse ir pranešimas kuriamas, ir recepcija vyksta panaudojant technines priemones: telegrafas, telefonas, radijas, kinas, televizbendravimo lygius organizacijoje, juose vykstančius procesus veikia išorinė aplinka. Išorinės sąlygos, bendras gyvenimo lygis, įvairūs pokyčiai politikoje, socialinėje aplinkoje, visuomenėje veikia žmones, todėl nesklandumai organizacijos išorėje turi įtakos ir nesklandumams organizacijos viduje.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (3095 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 85 KB
  • Komunikacijos vaidmuo imoonėse
    10 - 1 balsai (-ų)
Komunikacijos vaidmuo imoonėse. (2011 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-vaidmuo-imoonese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:47