Komunikaciniai įgūdžiai. Kaip bendrauti su klientu, verslo partneriais, konkurentais. Pokalbiai telefonu


Vadybos referatas. Įvadas. Komunikacija. Bendravimas. Bendravimas su klientu. Bendravimas su verslo partneriais. Bendravimas su konkurentais. Pokalbiai telefonu. Privatūs pokalbiai telefonu. Verslo pokalbiai telefonu. Išvados. Literatūros sąrašas.


TIKSLAS

Išanalizuoti ir pateikti informaciją apie komunikacinius įgūdžius, bendravimą su klientu, verslo partneriais, konkurentais bei pokalbius telefonu.

UŽDAVINIAI

1.Suburti darbo komandą projektinei veiklai vykdyti bei parengti projektą pasirinkta tema;

2.Išsiaiškinti komunikacinių įgūdžių sampratą;

3.Aptarti bendravimo ypatumus su klientais, verslo partneriais ir konkurentais;

4.Susipažinti su pokalbių telefonu etiketu.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (3076 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Komunikaciniai įgūdžiai. Kaip bendrauti su klientu, verslo partneriais, konkurentais. Pokalbiai telefonu
    10 - 4 balsai (-ų)
Komunikaciniai įgūdžiai. Kaip bendrauti su klientu, verslo partneriais, konkurentais. Pokalbiai telefonu. (2014 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikaciniai-igudziai-kaip-bendrauti-su-klientu-verslo-partneriais-konkurentais-pokalbiai-telefonu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:21