Komunikaciniai procesai turguje


Turgus referatas. Komunikacija turguje. Komunikaciniai procesai vadyboje. Tyrimo metodologija komunikacijos moksle.

Vadybos projektas. Įvadas. Vadyba. Vadybos funkcijos. Komunikacija. Turgavietės charakteristika. Verslo parkas „gariūnai“. Paslaugos. Pirkėjas. Pardavėjas. Tyrimas. Tyrimas nr. Apklausa. Tyrimas nr. Stebėjimas. Tyrimo išvados. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai. Priedai. Prekybos turgavietėse įvertinimas.


Darbo problema: Neaiškūs komunikaciniai procesai.

Darbo tikslas: Apibūdinti ir įvertinti turgavietėse vykstančius komunikacinius procesus.

Darbo uždaviniai:

1.Apibrėžti vadybos sąvoką.

2.Apibūdinti vadybos funkcijas.

3.Atlikti turgavietės tyrimą.

4.Įvertinti turgaviečių veiklos pobūdį.

5.Nustatyti komunikacinius procesus.

6.Pateikti išvadas.

Tyrimo objektas – Verslo parkas „Gariūnai“

Tyrimo dalykas – komunikacija tarp pirkėjų ir pardavėjų Verslo parke „Gariūnai“

Tyrimo laikotarpis – 2010 m. lapkričio mėn. 6–7 d.

Tyrimo metodas – stebėjimas ir apklausa.

Išanalizavusios Stasio Stoškaus mokslinę literatūrą „Vadyba“, išsiaiškinome vadybos sąvoką. Vadyba – valdymo, vadovavimo mokslas. Vadyba moksline prasme – mokslo kryptis apie organizacijų valdymo metodus, principus, dėsningumus, organizacinį mechanizmą

  • Vadyba Projektai
  • 2012 m.
  • 16 puslapių (2436 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 47 KB
  • Komunikaciniai procesai turguje
    9 - 3 balsai (-ų)
Komunikaciniai procesai turguje. (2012 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikaciniai-procesai-turguje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:10