Komunikacinis procesas rinkoje


Verslo referatas. Įvadas. Komunikacijos samprata. Komunikavimo priemonės. Išvados. Literatūros sąrašas.


1.Marketingo komunikacijos – tai procesas, kurio metu pasiekiama tikslinė auditorija, jai perduodant tikslinę informaciją per parinktus komunikacijų kanalus reikiamu laiku. Komunikacija prasideda, kai du ar daugiau žmonių (siuntėjas ir gavėjas) ima kontaktuoti tiesiogiai ar per priemones, tokias kaip telefonas, televizorius, internetas ir kt., ir tęsiasi iki tol, kol kontaktas nutraukiamas. Vienas iš kontaktuojančiuoju turi būti suinteresuotas paveikti antrąjį ir, to siekdamas, perduoti jam kokią nors informaciją.

2.Jei rinkodaros elementai- produktas, kaina, paskirstymas ir rėmimas- tinkamai atlieka savo funkcijas, tuomet jie ima vykdyti ir komunikacinį procesą šitaip perduodami užkoduotas žinutes apie prekės bei įmonės prestižą, paskirtį, įmonės tikslus, savybes, vartotojų ratą, kokybę ir panašiai.

  • Verslas Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1964 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 32 KB
  • Komunikacinis procesas rinkoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Komunikacinis procesas rinkoje. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacinis-procesas-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:28