Komunikavimo procesas organizacijoje


Vadybos skaidrės. Komunikavimo procesas įmonėje. Darbo objektas - Organizacijos komunikavimo procesas. Komunikavimo samprata. Komunikavimas tai pasikeitimas informacija. Siuntėjas sukuria pranešimą užkoduodamas mintį. Komunikavimo funkcijos. Kontrolės (kontroliuoja grupės narių elgesį). Komunikavimo kryptys. Vertikalus aukštyn - komunikavimas eina į aukštesnį grupės ar organizacijos lygį. Horizontalus - komunikavimas tarp tos pačios darbo grupės narių. Verbalinis ir neverbalinis komunikavimas. Komunikavimo kanalai. Formalus komunikavimas - informacijos judėjimas formaliais perdavimo kanalais griežtai atitinka organizacijos hierarchinę struktūrą. Komunikavimo kliūtys. Laikas kalba klausymo problemos fiktyvi / netikra reakcija tyla lyčių skirtumai priešinimasis kritikai. Nepakankama arba neaiški informacija informacijos perteklius netinkamas laikas iškraipymas padėties skirtumai konkurencija motyvacijos trūkumas. Išvados. Nagrinėdami komunikavimo sampratą ją galime apibendrinti kaip pasikeitimą informacija. Nagrinėjant komunikavimo funkcijas ir kryptis pastebėta. Komunikavimas organizacijoje vykdomas per formalius ir neformalius grupių tinklus.


Darbo objektas - Organizacijos komunikavimo procesas. Darbo tikslas - Išanalizouti organizacijos komunikavimo procesą. Darbo uždaviniai: 1. apibūdinti komunikavimo samprata; 2. apibūdinti organizacijos komunikavimo procesą; 3. atskleisti pagrindines komunikavimo funkcijas ir kryptis; 4. išanalizuoti komunikavimo kanalus organizacijoje; 5. išnagrinėti komunikavimo proceso kliūtis.

Komunikavimas tai pasikeitimas informacija, pasidalijimas intelektualiu ar jausminiu patyrimu per verbalinį, rašytinį ar neverbalinį bendravimą. Komunikavimas – tai priemonė organizacijos dirbantiesiems keistis informacija apie vykdomą veiklą.

Kontrolės (kontroliuoja grupės narių elgesį); motyvavimo (motyvuoja darbuotojus vykdyti užduotis ir geriau jas atlikti); emocinės išraiškos (suteikia galimybę organizacijos nariams parodyti savo nusivylimą ar pasitenkinimą); informavimo (duomenų perdavimo priemonė).

Laikas; kalba; klausymo problemos; fiktyvi / netikra reakcija; tyla; lyčių skirtumai priešinimasis kritikai.

Nagrinėjant komunikavimo funkcijas ir kryptis pastebėta, kad daugelis autorių standartiškai komunikavimo funkcijas skirsto į kontrolės, motyvavimo, emocinės išraiškos ir informavimo. Daugelis autorių komunikavimo kryptis skirsto į vertikaliąją „aukštyn” ir „žemyn” bei horizontaliąją.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (438 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 118 KB
  • Komunikavimo procesas organizacijoje
    10 - 10 balsai (-ų)
Komunikavimo procesas organizacijoje. (2015 m. Sausio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikavimo-procesas-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:40