Komunikavimo svarba organizacijoje


Komunikacijos svarba. Komunikavimas organizacijoje. Komunikacijos svarba organizacijoje. Komunikacijos kryptys. Komunikacijos organizacijoje rusys. Komunikacijos rusys ir reiksme. Informacijos reikšmė organizacijoje. Komunikuoti reiksme. Informacijos reikšmė organizacijos veikloje.. Komunikavimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Organizacijos samprata. Komunikavimas. Komunikacijos proceso esmė. Efektyvaus pasikeitimo informacija reikšmė. Komunikavimas organizacijoje. Komunikacijos organizacijoje rūšys. Formalusis komunikavimas. Neformalusis komunikavimas. Komunikavimo kryptys. Komunikavimo funkcijos. Efektyvi komunikacija su darbuotojais. Efektyvaus komunikavimo kliūtys. Išvados. Uab“vilpra”. Komunikavimo svarba uab“vilpra”. Išvados. Literatūra.


Formaliai komunikavimą galima apibrėžti kaip bet kurį kitą procesą, kurio metu sprendimų priėmimo prielaidas vienas organizacijos narys perduoda kitam. Akivaizdu, kad be komunikavimo neįmanoma jokia organizacija, nes grupė negalėtų daryti įtakos atskiro asmens elgesiui. Komunikavimas yra ne tik esminė organizacijos dalis, - nuo konkrečių komunikavimo metodų pasirinkimo priklauso, kaip organizacijoje pasiskirstoma sprendimų priėmimo funkcijomis. Galimybė leisti tam tikram žmogui priimti konkretų sprendimą priklauso nuo to, ar galima jam suteikti informaciją, kurios reikės priimant išmintingą sprendimą, ir ar jis apie savo sprendimą galės pranešti tiems organizacijos nariams, kurių elgesį turi lemti šis sprendimas.

Komunikavimas organizacijoje yra dvipusis procesas: jį sudaro įsakymų, informacijos ir patarimų perdavimas sprendimų priėmimo centrui ir šiame centre priimtų sprendimų perdavimas kitoms organizacijos dalims. [4, 235 psl. ].

Mano tikslas šiame referate yra išsiaiškinti ko kasdieninė mūsų aplinka – žmonių aplinka. Kiekvienas mūsų keičiamės informacija su kitais žmonėmis, turinčiais savo privalumų ir trūkumų, teigiamų ir neigiamų charakterio ypatybių. Kiekvienas žmogus yra unikalus. Savitos, nepakartojamos yra ir organizacijos, kurios vienija atskirus individus. Organizacija priimta laikyti individų grupes, tam tikrais būdais veikiančias kartu siekiant tikslo. Organizacijų paskirtis – tarnauti žmogui, o ne laukti, kad žmogus tarnautų organizacijai. Organizaciją sudarantys elementai – žmonės, struktūra, technologija – ne tik sąveikauja tarpusavyje, bet ir su aplinka. [3, 126 psl. ].

žmonių grupė organizacija tampa tik tuomet, kai jos narius vienija sąmoningi santykiai, derinantys visų jų pastangas siekiant bendrų tikslų.

Organizacija dažniausiai būna didelė, pastovi, formali, antrinė grupė. Kai kuriais atvejais funkcionuoja organizacijos, kurias gagalbūt dažniausiai cituojama konflikto tarp žmonių priežastis - nevykęs komunikavimas. Kadangi beveik 70 procentų savo laiko, kai nemiegame, praleidžiame komunikuodami - skaitydami, rašydami, kalbėdami, klausydami, - atrodytų, jog logiška daryti išvadą, kad viena iš didžiausių kliūčių sėkmingai grupės veiklai - efektyvaus komunikavimo trūkumas.

Nė viena grupė negali egzistuoti be komunikavimo - prasmės mainų tarp grupės narių. Idėjas galima perteikti tik tada, kai vienas žmogus perduoda prasmę kitam. Tačiau komunikavimas yra daugiau negu vien prasmės perdavimas. Prasmę taip pat būtina suprasti.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 20 puslapių (5618 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 422 KB
  • Komunikavimo svarba organizacijoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Komunikavimo svarba organizacijoje. (2010 m. Gruodžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikavimo-svarba-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:36