Kondicionėriaus remonto technologija


Mechanikos kursinis darbas.

Kondicionėriaus remonto technologija.


Kondicionieriaus funkcija palaikyti vėsų orą automobilio salone. Šiuolaikiniai automobiliai beveik visi turi oro kondicionierių arba klimato kontrole su oro kondicionieriumi.

Tikslas: Sudaryti VW PASSAT (2005) kondicionieriaus pildymo technologija

Dažniausiai kondicionieriaus sistema genda del pačiu savininku aplaidumo neprižiurint ir laiku netikrinant kondicionieriaus sistemos. Apie kondicionavimo sistemos agregatų ar atskirų dalių gedimus galima kalbėti gana daug. Tad, pabandysime glaustai supažindinti su dažniausiais pasitaikančiais kondicionavimo sistemos gedimais.

Silpnai šaldo- silpnai šaldyti gali del dvieju priežasčiu del užsinešusio salono filtro ( kuri rekomenduojama keisti kas 10 000km) ir del skyšcio trukumo kondicionieriaus sistemoje.

Nemalonus kvapas - įjungus kondicionieriu dažna problema, nemalonus kvapas norint jos išvengti rekomenduojama  atlikti kondicionieriaus antiseptini valymą kas 50,000km.

Kondicionieriaus sistema sudaro 5 komponentai. Trumpai apie kiekviena iš jų:

Kondicionieriui veikiant didžiausias apkrovas turi kompresorius pirmas jis pradeda veikti ijungus kondicionieriu ir pradeda pirmas visa darba. Kiti kondicionieriaus komponentai turi daug mažesnias apkrovas.

Remontuojant automobilį svarbu tiksliai išsiaiškinti gedimo priežastį, dėl kurios kyla problemų automobilio eksploatavime. Dažniausiai automobilis yra remontuojamas kai iškyla aiškiai pastebimų trūkumų dėl kurio kyla grėsme automobilio normaliam eksploatavimui. Kalbant apie automobilio kondicionieriaus sistemos remonta, kaip jau kalbėjome yra daug priežasčių kodel reikia prižiureti kondicionieriaus sistema.

Šis gedimas gali buti taisomas dviem budais :

Labiausiai naudojamas 2 budas nes kiaura vamzdeli yra pigiau suvirnti nei pakeisti nauju, 1 buda taikomas tokiu atveju kai nebegalima suvirint seno vamzdelio arba kliento pageidavimu dedamas naujas.

Silpnai šaldantis oro kondicionierius yra dažnai pasitaikanti problema ir dažnai yra lengvai pataisoma. Automobilių savininkai dažnai nežino arba pamiršta laiku pakeisti salono filtra kuris yra labai svarbus kondicionieriaus sistemai. Salono filtras keičiamas kaip ir visi filtai kas 10000km. filtro kaina priklauso nuo automobilio markes kaina sviruoja nuo 30 iki 150lt ir daugiau. Dar dažnai pasitaikantis gedimas tai yra kad sistemoje yra mažas lygis šaldiklio (freono) del ko silpnai šaldo. Šaldiklis iš sistemos išeina tuo atveju kai buna kiaura kondicionieriaus sistema, Leistina nutekėjimo norma - 6%-8% per metus. Šaldymo agento (freono).

Gedimų del ko silpnai šaldo kondicionierius gali but daug. Kiekvienas komponentas turi įtakos del ko gali silpnai šaldyti. Todel aptareme pagrindinius gedimus kurie dažniausiai pasitaiko ir gan lengvai yra pašalinami.

Šioje dalyje aptarsime remontuojamo gaminio remonto technines sąlygas, bus sudarytas gaminio remonto technologijos bei aprašyta gaminio technologiniu procesų organizavimas ir skaičiavimas.

Remontuoti ir pildyti kondicionieriaus sistemoms reikia naujausios patikimos irangos kuria dažniausiai turi tie servisai kurie vien tik užsiima kondicionieriu pildimu ir remontu, taip pat reikalingi kvalifikuoti darbininkai kurie moketu tinkaimai elgtis su iranga bei moketu nustatyt gedimus.

Pildyti ir tvarkiti kondicionieriams reikalinga ši įranga :

Profesonalių įrankių komplektas su vežimeliu su daugybe reikalingu irankių naudojamų kondicionieriaus remonte.

Remontuojant kondicionieriaus sistema dažniausiai gedimas buna nesandari sistema kad ši gedima greitai pašalinti pirma reikia atrasti vieta kur yra prakiurusi sistema puikus įrengimas kuris padeda ieskoti skyliu nesandarioje sistemoje.

Kondicionėriaus remonto technologija. (2016 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/kondicioneriaus-remonto-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:13