Konditerijos gaminių gamyba ir prekyba verslo planas


Verslo verslo planas. Santrauka. Siūlomo verslo idėja. Rinkodaros planas. Rinkos analizė. Vartotojai. Konkurentai. Rinkodaros rinkinys. Produkto aprašymas. Produkto pristatymas. Produkto rėmimas. Produkto kaina. Pardavimų prognozė pesmistiniu, labiausiai tikėtinu ir optimistiniu variantais. Tikslai ir strategija. Įmonės misija. Ūkio subjekto vizija. Tikslai ir uždaviniai. Ssgg analizė. Organizacinis planas. Juridinė įmonės forma. Nuosavybės struktūra. Organizacinė struktūra. Darbo grafikai. Personalas ir numatomas jo darbo atlygis. Gamybos planas. Gamybos procesas. Technologinė įranga. Technologiniai pajėgumai. Žaliavos ir medžiagos. Sandėliai ir atsargos. Finansinis planas. Projekto finansavimo poreikis ir šaltiniai. Sąnaudų prognozė. Pelno (nuostolio) ataskaita. Ekonominiai – finansiniai rodikliai. Rizikos įvertinimas. Aplinkosauga. Išvados. Literatūra. Priedas.


Įmonės gaminama produkcija, sukurta jauki aplinka, organizuotas greitas ir malonus aptarnavimas patrauks vartotojų dėmesį ir leis įsitvirtinti planuojamame rinkos segmente. Produkcijos kaina palaikoma 10 – 15 procentų žemesnė nei konkurentų, aukšta gaminių kokybė bei operatyvus aptarnavimas. Bendrovę numatoma atidaryti ponui Vardeniui Pavardeniui priklausančiame pastate Naujosios Akmenės miesto centre.

Direktorius ir vienintelis akcininkas ponas Pavardenis baigė VDU ekonomikos fakultetą ir turi ne vienerių metų darbo patirtį gamybos ir prekybos srityse.

Projekto finansavimo poreikį sudaro 107 000 litų, kurių didžioji dalis bus skirta technologinei įrangai įsigyti bei sumontuoti, taip pat statybos ir remonto darbams atlikti, atsargoms sukaupti. Projektas bus finansuojamas tik iš vidinių šaltinių, t. y. visas projektui remti reikalingas lėšas skirs pats įmonės savininkas ir direktorius ponas Vardenis Pavardenis.

Ponas Vardenis Pavardenis, gyvenantis Naujosios Akmenės mieste, įvertinęs susidariusią sunkią ekonominę padėtį Lietuvoje, vis didėjančią bedarbystę Naujojoje Akmenėje ir visoje šalyje, nusprendė imtis savo verslo. Tuo tikslu ponas Pavardenis veiks sekančiai:

1. Steigs UAB „Aurista“, kuri bus paslaugų-gamybinė įmonė.

4. Tuo pačiu bus ieškoma reikalinga įranga, ji nuperkama ir, pasibaigus remonto darbams, sumontuojama. Ponas Pavardenis tikisi tinkamai organizuoti darbus ir suspėti sumontuoti įrangą per tuos pačius tris mėnesius, skirtus statybos ir remonto darbams.

6. Manoma, kad projektas galutinai atsipirks per 0,91 metus optimistiniu variantu ir per 23.82 metus labiausiai tikėtinu variantu.

Ponas Pavardenis, rašydamas verslo planą, tikisi:

a) apskaičiuoti galimų vartotojų kiekį,

b) įvertinti konkurentų privalumus ir trūkumus, įvertinti rinkos bei gamintojo kainas,

c) paskaičiuoti reikalingą lėšų poreikį bei galimus finansavimo šaltinius,

d) įvertinti riziką skolintis pinigus.

Prieš įkuriant įmonę, ponas Vardenis tikisi išsiaiškinti ir surinkti duomenis apie panašaus pobūdžio kepyklų – parduotuvių veiklą, susipažinti su įmonės valdymo struktūra, atlikti rinkos tyrimus ir analizę.

UAB „Aurista“ savo veiklą vykdys Naujosios Akmenės mieste, bet tikimasi, kad įmonės paslaugomis naudosis ir aplinkinių gyvenviečių gyventojai bei miesto svečiai. Remiantis paskutiniais gyventojų surašymo duomenimis bei seniūnijų gyventojų duomenimis, N. Akmenės rajone gyvena apie dvidešimt tris tūkstančius gyventojų. UAB „Aurista“, kurios pagrindinis tikslas kepyklos – parduotuvės veikla, savininkas tikisi, kad jų teikiamomis paslaugomis naudosis ne tik vietiniai gyventojai, bet ir miesto svečiai.

Ponas Pavardenis, atsižvelgdamas į gyventojų migraciją bei kitus pokyčius, tikisi, kad tikslinė įmonės rinka bus apie devynis tūkstančių vartotojų. Šią vartojimo siekiamybę didina ir tai, kad Naujosios Akmenės mieste ir rajone nėra kitos tokia veikla užsiimančios įmonės.

Išvada: UAB „Aurista“ vadovas prognozuoja, kad per dieną jo įmonės paslaugomis pasinaudos šimtas vartotojų (pesimistiniu variantu), šimtas penkiasdešimt vartotojų (labiausiai tikėtinu variantu) ir du šimtai vartotojų (optimistiniu variantu). Taip pat ponas Vardenis Pavardenis savo pagamintą produkciją tieks į N. Akmenės miesto mokymo ir ikimokyklinio ugdymo įstaigas bei parduotuves.

Didesnio lankytojų srauto tikimasi savaigaliais ir prieššventiniu laikotarpiu.

Kadangi tokio pobūdžio įmonė Akmenės rajone yra naujovė, todėl įėjimo į rinką metu numatoma apie šimtas trisdešimt vartotojų per dieną.

Vienas iš svarbiausių įmonės veiklos veiksnių yra konkurencija. Vertinant įmonės konkurencinę aplinką, galima drąsiai teigti, kad tiesioginių konkurentų įmonė Akmenės rajone neturi. Tačiau yra kitų, panašias paslaugas teikiančių įmonių, tai yra įvairios parduotuvės, kuriose taip pat prekiaujama įvairiais konditerijos gaminiais. Todėl didžiausi UAB „Aurista“ konkurentai būtų parduotuvės „Maxima“, „Norfa“ ir prekybos centras „Tau“. Tai jau senai veikiančios parduotuvės, turinčios savo klientus, suformuotą įvaizdį. Tačiau tikimasi, kad jų lankytojai, smalsumo vedini, užsukę į ponui Pavardeniui priklausančią kepyklą – parduotuvę liks patenkinti visada šviežia produkcija, puikiu aptarnavimu bei jaukia aplinka ir sugrįš dar ne vieną kartą.

Kiti įmonės konkurentai:

Slotkuvienės individuali įmonė, esanti Papilės miestelyje. Ši kepykla taip pa teikia aukštos kokybės produkciją, tačiau jų kainos yra aukštos, o taip pat ši įmonė savo produkcija tiesiai iš kepyklos neprekiauja.

UAB „Akmenės duona“. Ši įmonė yra įsikūrusi Ventos gyvenvietėje, esančioje nuo N. Akmenės už 24 kilometrų. Šioje įmonėje yra kepamos įvairios bandelės bei duona, tačiau šakočiai nėra kepami. Taip pat jie savo produkcija prekiauja tik per tarpininkus.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • 28 puslapiai (6174 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 90 KB
  • Konditerijos gaminių gamyba ir prekyba verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Konditerijos gaminių gamyba ir prekyba verslo planas. (2015 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/konditerijos-gaminiu-gamyba-ir-prekyba-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:08