Konditerijos įmonės marketingo programa


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės ekonominės veiklos užsienyje motyvai. Marketingo aplinkos tyrimai. Įmonės „x“ bei jos konkurentų prekių ir teikiamų paslaugų charakteristika. Įmonės užsienio ekonominės veiklos motyvai ir jų vertinimas. Užsienio rinkų parinkimas. Užsienio rinkų įvertinimas įmonės konkurencingumo požiūriu Rinkų įvertinimas naudojant šalies patrauklumo ir įmonės pozicijos rinkoje matricą. Užsienio rinkų segmentavimas ir rinkos segmentų aprėpimas. Įėjimo į užsienio rinkas metodo parinkimas. Marketingo programa. PREKĖ. KAINA. Pateikimas. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Įmonei “X“ vėl pradėjus sėkmingai dirbti vietinėje rinkoje, buvo pradėta skverbtis ir į užsienio rinkas. Tokiu būdu mūsų nagrinėjama firma, turinti savo produkcijos pardavimo patirtį kaimyninėse šalyse, kuriose jau atpažįstamas prekės ženklas, turi puikų potencialą plėsti asortimentą užsienio rinkose, pasiūlydama šiuolaikišką bei labiau pageidaujamą produktą. „Spartėjantis gyvenimo būdas keičia lietuvių mitybos įpročius – vakariečių pavyzdžiu jie valgo vis daugiau užkandžių“. Tai atskleidė įmonės „X“ užsakymu atliktas šalies gyventojų užkandžiavimo įpročių tyrimas [http://www.meniu.lt/news.php?strid=1016&id=208507]. Firmos rinkodaros specialistai numato, kad Lietuvoje populiarių šokoladinių batonėlių su riešutais, vaisiais paklausa turėtų kilti ir kaimyninėse šalyse.

Pasinaudodami šia sumodeliuota situacija, pagrįsime užsienio ekonominės veiklos būtinumą, atliksime marketingo aplinkos tyrimą, parinksime užsienio rinkas, atliksime jų segmentavimą, parinksime rinkos segmentų aprėpimo strategijas, sudarysime marketingo programą (prekė, kaina, pateikimas, rėmimas).

Konditerijos įmonės marketingo programa . (2014 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/konditerijos-imones-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:35