Konditerinės veiklos strateginės gairės


Sausainiu diplominis darbas. Strateginė analizė ir strateginės plėtros gairės darbas. Kosmelitos išorinės aplinkos strateginę analizę. Konditerines imones misija. Strategija - tai menas pastebėti verslo aplinkos. Sausainiu analize. Sausainiu technologijos kursinisdarbas.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Organizacijų misijos, tikslai, vertybės. Išorinės aplinkos analizė. Konkurencinė aplinkos analizė. Ssgg analizė. Strategijos įgyvendinimas. Išvados. Darbo tikslas – atlikus strateginę analizę, numatyti veiklos strategines gaires. Darbo uždaviniai. Suformuluoti organizacijos vertybes. Atlikti strateginę analizę. Numatyti strategijos įgyvendinimo seką. Verslo strategijos studijavimo tikslas yra įgyti žinių, kurios leistų suprasti ir paaiškinti. Organizacijos viziją, misiją, tikslus. Išorinės ir vidinės aplinkos analizę. Verslo strategijos įgyvendinimą. Strategijos rengimas yra procesas, kurio metu apsisprendžiama dėl įmonės strateginių tikslų ir jų siekimo būdų. Strategiją reikia vertinti ne kaip mokslą, o kaip kūrybą.


Šiandien jau niekam nekyla abejonių, kad džiaugtis gerais veiklos rezultatais ir nuolat juos gerinti gali tik tos įmonės, kurių kiekvienas darbuotojas visas jėgas atiduoda prioritetiniams įmonės tikslams siekti ir verslo strategijai įgyvendinti. Daugelio Lietuvos įmonių vadovai jau puikiai supranta strateginio valdymo svarbą užtikrinant ilgalaikę veiklos sėkmę.

Strategijos rengimas yra procesas, kurio metu apsisprendžiama dėl įmonės strateginių tikslų ir jų siekimo būdų. Strategija – tai visų pirma menas pastebėti įvairiausius verslo aplinkos niuansus, išnaudoti palankius aspektus ir kaip įmanoma neutralizuoti negatyvius reiškinius, siekiant susikurti kuo palankesnes veiklos sąlygas. Įmonės strategija sudaroma tam, kad organizacija žinotų ir remtųsi tos ūkio šakos tendencijomis. Todėl strategijos parengimas yra logiškas analitinis procesas, nusakantis būsimą organizacijos padėtį priklausomai nuo išorinių bei vidinių veiklos aplinkybių. Pastoviai kintančios įmonės veiklos aplinkybės, verčia organizacijas nuolat koreguoti savo veiksmus, numatyti naujus tikslus ir jų siekimo būdus. Todėl planuodami veiklą organizacijos vadovai ne tik turi gerai pažinti rinkoje vykstančius procesus, bet ir numatyti būsimąsias šių procesų reiškinių pasekmes.

Rinkos ekonomikos sąlygomis veikiančios įmonės didesniu ar mažesniu mastu susiduria su konkurencija. Konkurencijos plėtra spartina jai būdingus procesus: vyksta spartus jos formų ir metodų atsinaujinimas, daugėja naujų prekių, technologijų, vyksta naujų pardavimo rinkų paieška. Visa tai teigiamai pasitarnauja vartotojams. Tačiau įmonėms konkurencija sudaro sunkesnes sąlygas veikti ar net sužlugdo verslą. Todėl įmonei, norinčiai išlikti ir sėkmingai tęsti veiklą, būtina įgyti konkurencinį pranašumą prieš konkurentus konkrečioje verslo veikloje. O tai įgyvendinti padeda verslo strategijos. Tortai, pyragai, pyragaičiai, sausainiai, saldainiai, šakočiai, skruzdelynai, florentinai, mieliniai gaminiai gaminami iš aukščiausios rūšies ir nįmonės firminėse parduotuvėse pirkėjų laukia itin švieži konditbella toscana - tai išskirtinės receptūros tortai, kurie yra ne tik ekologiški, tačiau ir labavisa mūsų produkcija gaminama tik iš natūralių produktų, be jokių konservantų. Naudojamos tik šviežios ir kokypagrindinis įmonės principas – aukšta produkcijos kokybė, geras skonis, kuris pasiekiamas naudojant aukščiausiošioje lentelėje yra pateikiamos pasirinktų įmonių misijos, tikslai, vertybės.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 13 puslapių (2787 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Konditerinės veiklos strateginės gairės
    8 - 3 balsai (-ų)
Konditerinės veiklos strateginės gairės. (2011 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/konditerines-veiklos-strategines-gaires.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:15