Konfliktinių situacijų sprendimas darbe


Medicinos skaidrės. Konfliktinių situacijų sprendimai medicinos darbuotojo darbe. Konfliktų valdymas. Pacientų lūkesčiai  . Pacientas tikisi iš mediko. Pacientų lūkesčių patenkinimas. Pacientų apklausos tvarka. Pacientų pasitenkinimą sveikatos priežiūros kokybe lemia. Konfliktų valdymas. Pacientai turi teisę į informaciją apie.


Gydytojas,bei medicinos personalas apie 70 proc. savo darbo laiko praleidžia bendraudamas. Didžioji bendravimo laiko dalis skiriama pacientams bei jų artimiesiems.

Dažniausiai sutinkama konflikto verbalinė (žodinė) išraiškos forma. Skundų rašymas – dažniausiai sutinkama verbalinės išraiškos forma. Komunikavimas – sąlyga, sukurianti galimybę kilti konfliktui.

Bendravimas – viena iš jautriausių vietų konfliktui atsirasti gydytojo praktikoje. Sėkmingas bendravimas gali būti pasiektas, kai informacijos siuntėjas (kalbėtojas) pasirenka optimaliausią gavėjui informacijos perdavimo būdą.

Pacientas į medikus kreipiasi turėdamas vieną tikslą – ieško pagalbos. Pacientas sieja su gydytoju, bei slaugu tam tikrus lūkesčius – tikisi išspręsti problemą. Kuo problema sunkesnė, tuo lūkesčiai didesni. Lūkesčių neįgyvendinimas arba manymas, kad jie buvo neįgyvendinti, tampa konflikto pradžia.

Pagarbos, atjautos, rūpestingumo, dėmesingumo, suprantingumo, kvalifikuotumo, atidumo, prognozės, nurodymų ateičiai...

Pagarbos, kuo išsamesnės informacijos, atvirumo, jo nurodymų vykdymo, pasitikėjimo...

Medicinos personalas, norėdamas sumažinti konflikto atsiradimo tikimybę, turėtų stengtis maksimaliai įmanomai pacientui priimtiniausiu keliu perduoti jam rūpimą informaciją.

  • Medicina Skaidrės
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (430 žodžių)
  • Kolegija
  • Medicinos skaidrės
  • MS PowerPoint 62 KB
  • Konfliktinių situacijų sprendimas darbe
    10 - 4 balsai (-ų)
Konfliktinių situacijų sprendimas darbe. (2014 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/konfliktiniu-situaciju-sprendimas-darbe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:01