Konflikto analizė


Konfliktinės situacijos analizės protokolas. Konfliktu analize. Konflikto refleksija. Konflikto analize psichologija. Konfliktines situacijos analize. Konfliktu analize psichologija. Psichologijos konflikto analize. Konfliktinės situacijos analizė lentelė. Konflikto stebejimas. Konflikto analizes.

Psichologijos referatas. Komunikacijos proceso stebėjimo protokolas. Stebėjimo duomenų refleksija. Konfliktines situacijos analizė. Konfliktinės situacijos analizės protokolas. Konfliktines situacijos refleksija. Norėčiau pradėti nuo to, kad susipyko du kaimynai dėl paprasto nieknieko. Berniukai konfliktuoti pradėjo visiškai netikėtai, ir aš, supratęs , jog artėja įtampa, norėjau slapčia juos stebėti. Jie yra mano pažįstami, todėl buvo sunku apsimesti, kad man nerūpi jų konfliktas.


Balso garsumas (gal stebimasis (-oji) kalbėjo per garsiai, arba per tyliai, o gal kaip tik, atsižvelgi (manau, kad išsireiškimų indeksavimas (ar kalbant buvo atsižvelgiama į pašnekovų amžiųaktyvus klausymasis (ar stebimasis (-oji) gebėjo parodyti, kad supranta pašnekovus, ar atsakė į jų klausimus?).

(stebimasis stengėsi įdėmiai klausyti, į visus užduodamus klausimus dėmesingumas (ar stebimasis (-oji) rodė pakankamą susidomėjimą šioje bendravimo situacijoje? O gal rodė nuobodulį, nekantrumą?).

(didelio susidomėjimo girdimįsijautimas (kaip stebimasis (-oji) gebėjo pajusti pašnekovo (-ėstvirtumas (ar stebimasis (-oji) gebėjo kovoti už savo teises, nežeisdama(s) pašnekovo teisių ir jo(sišvaizda (kaip ji padėjo/trukdė siekti tikslo? Ar stebimojo (-šios) išvaizdoje buvo kas nors, kas neatitiko situacijos — apranga, šukuosena, makiažas ikomunikacijos laiko organizavimas (kaip stebimajam (-jai) sekėsi organizuoti laiką? Gal situacija užsitęsė per ilgai? Gal buvo nutraukta per anksti?).

(pokalbis truko per ilgai, bu buvo tinkamas, nepažeisgebėjimas keisti komunikacijos elementų pobūdį prisitaikant prie kito komunikacijos dalyvio emocinės būsenos, kalbos turinio ir kt.

(stebimasis labai gerai prisitaikė prie pašnekovo būsenos, kai reikėjo, tačiau ne visapoza, gestai, veido išraiška kokie jie (nurodykite vyraujančius elementus) ir įvertinkite, atsižvelgdami į jų reikšmę, kiek jie padėjo ar trukdė siekti tikslo šioje situaciįvertinimas: jūs turite balų sistema įvertinti, kiek sėkmingai, jūsų nuomone, stebėtoje situacijoje buvo naudojamos verbalinės ir neverbalinės komunikacijos priemonės bei elgesio būdai, išvardyti vidurinėje lentelės grafo stebėjimui pasirinkau buvusį klasės draugą, kuris kalbėjosi su kitu draugu apie automobilio teisių laikymą, laikymo sunkumus šiomis dienomis.

Stebimasis su pašnekovu kalbėjosi gražioje kavinėje, prie didelio stalo, aplink kurį sėdėjo likę draugai. Pokalbis vyko labai intensyviai ir kartais aršokai.

Stebimasis ir jo pašnekovas kalbėjosi apie tai, kaip reikia taisyklingai važiuoti su automobiliu, bandė vienas kitam įrodyti savąją tiesą. Manau, tokia jų tema yra nereikalaujanti parodyti kokių nors ypatingų žinių, ji nereikalavo oficialios aplinkos ar aprangos, todėl pokalbis vyko kavinėje ir paprasti drabužiai tam tikrai puikiai tiko. Stebėtasis komunikacijos procesas vyko vakare , apie dvidešimt pirmą valandą, buvo penktadienis.

Pokalbis truko gan ilgai, apie valandą.

Konflikto analizė. (2011 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/konflikto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:16