Konfliktų sprendimas


Konfliktų sprendimo būdai. Konfliktų valdymas įmonėje. Konfliktu sprendimas referatas. Konflikto sprendimo budai. Konfliktu valdymas organizacijoje. Konfliktu sprendimo metodai. Konfliktų valdymas organizacijoje kursinis. Konfliktu sprendimo referatas. Konfliktu valdymas organizacijose. Konflikto pozymiai.

Vadybos kursinis darbas. Turinys. Įvadas. Konfliktai ir jų sprendimo būdai. Konfliktas, konflikto raida. Konfliktų priežastys. Konfliktų požymiai. Konflikto procesas. Konfliktų vengimas. Konfliktų sprendimo būdai. Darbuotojų požiūris į konfliktus ir jų vadovų taikomus konfliktų sprendimo būdus, tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Išvados. Naudota literatūra. Priedas.


Temos aktualumas. Bet kurios šiuolaikinės įmonės ar organizacijos veikloje, konfliktai yra neišvengiami. Konfliktas, prasidėjęs organizacijoje tarp dviejų asmenų, gali peraugti į daug didesnę konfrontaciją, sudarytą iš dviejų ar daugiau stovyklų ir į jas pasyviai ar aktyviai įtrauktų bei įsitraukusių dalyvių.  neišspręsti arba ne iki galo išspręsti konfliktai gali sustabdyti padalinio ar visos organizacijos veiklą. Vadovauti darbuotojams, kurių kiekvieno požiūriai ir vertybės skiriasi – iššūkis kiekvienam vadovui, todėl geras vadovas turi mokėti pastebėti bet kokius konflikto požymius pačioje jo užuomazgoje ir, priklausomai nuo situacijos, mokėti panaudoti tam tikras elgesio strategijas, kurios padeda išspręsti kilusius konfliktus. Ši tema yra aktuali, nes daugelyje organizacijų vyrauja problema, kad jų vadovai nesugeba išspręsti iškilusių konfliktų, ignoruoja faktą apie konfliktą, visiškai tuo nesirūpina i tikslas. Išsiaiškinti kaip organizacijų vadovai reaguoja į organizacijos veikloatlikti anketinę apklausą ir išsiaiškinti loginė struktūra: pirmoji darbo dalis – teorija. Atliekama mokslinės literatūros analizė. Aptariama konflikto sąvoka, jo raida, priežastys, požymiai, vystymosi procesas bei galimi sprendimo budai.

Antroji darbo dalis – tyrimas. Atliekama atsitiktinai pasirinktų respondentų anketinė apklausa, remiantis matematine statistika pateikiami tyrim konfliktai yra neišvengiamas reiškinys, tačiau ne visuomet jie yra blogas dalykas. Kai kurių žmonių požiūriu, konfliktų reikia vengti, stengtis juos slopinti, tačiau konfliktas yra natūralus visų grupių ir organizacijų reiškinys. Konfliktas gali atnešti ir teigiamų pokyčių, jei jis bus tinkamai išspręstas. Konflikto terminas yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio konfliktus, kuris reiškia susidūrimą, taigi konfliktas – tai priešingų tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nemalonūs jausmai arba išgyvenimai.

Ankstyvasis požiūris į konfliktą teigė, kad konfliktas yra blogas dalykas. Į konfliktą žiūrėta neigiamai, jis buvo vartojamas kaip terminų smurtas, destrukcija ir nelogiškumas sinonimas, nes siekta sustiprinti jo neigiamą prasmę. Taigi konflikto reikia vengti. Šis tradicinis požiūris į konfliktą derėjo su dvidešimtojo amžiaus ketvirtajame ir penktajame dešimtmetyje vyravusiomis nuostatomis dėl grupių elgesio.

žmonių santykiais grįstas požiūris teigia, kad konfliktas yra natūralus visų grupių ir organizacijų reiškinys.

Konfliktų sprendimas. (2011 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/konfliktu-sprendimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:25