Konfliktu valdymas skaidrės


Etikos skaidrės. Konfliktai ir jų valdymas. Konfliktų priežastys. Konflikto identifikavimas. Konfliktų tipai. Konflikto raida. Devynios konflikto stadijos - pakopos. Konfliktų baigtis ir pasekmės. Nesuradus efektyvaus konflikto valdymo būdo. Konfliktų valdymas. Konfliktų sprendimo metodai ir būdai. Kiti konfliktų sprendimo būdai. Tiesioginio konflikto sprendimo eiga. Netiesioginių konfliktų sprendimo būdai. Konflikto sprendimo žingsniai.


Asmeniniai vidiniai konfliktai. Tarpasmenybiniai konfliktai. Asmenybės ir grupės konfliktai. Tarpgrupiniai konfliktai. Socialiniai konfliktai .

Įtampa; Diskusijos; Darbai prieš žodžius; Įvaizdžio ir koalicijų formavimas; Pozicijų stiprinimas;.

Grasinimai; 7. Ribotas naikinantis smūgis; 8. Naikinimas; 9. Kartu į bedugnę.

Asmeniniai konfliktų sprendimo metodai: Vengimas; Švelninimas; Spaudimas; Kompromisas; Problemos sprendimas.

Pabėgimas; Kompromiso pasirinkimas; Jėgos taikymas; Konfrontacija; Dangstymas – pasidavimas; Taip pat KSB galima skirstyti į: tiesioginius; netiesioginius.

Pirmas etapas. Paprašykite kiekvieną darbuotoją apibrėžti problemą taip, kaip jie ją mato. Antras etapas. Paprašykite, kad kiekvienas darbuotojas pasakytų kito žmogaus požiūrį į problemą. Trečias etapas. Paprašykite, kad kiekvienas iš jų patikslintų kito žodžius. Ketvirtas etapas. Susitelkite ties objektyviais faktais ir abipusėmis reikmėmis arba abipusiais tikslais. Penktas etapas. Paprašykite darbuotojus pasiūlyti išeitį konfliktui išspręsti. Šeštas etapas. Pasistenkite, kad abi pusės sutiktų imtis konkrečių veiksmų ar priemonių konfliktui išspręsti, tada paskirkite laiką rezultatams patikrinti.

"jausmų išliejimo” principas; "pozicijų pasikeitimo” principas; "agresijos apnuoginimo” principas; "oponento priverstinio klausymo”; principas; pajuokavimo principas.

Išsiaiškinti pačiam, ko norima; Išsakyti savo norus kitai pusei; Geriausia yra naudoti formą, kuri apimtų šias išraiškas: jausmus, reikšmingumą, mintis, savijautą, siekius. Pvz.:.

Pvz.: Aš turiu problemą. Kada tu apsilankai neįspėjęs ir be pakvietimo, o aš tuo metu intensyviai mokausi (jausmai), aš nežinau, ar tave priimti, ar paprašyti išeiti (mintys). Bet kuriuo atveju aš jaučiuosi labai blogai (savijauta) – ir kada aš tave išvarau, ir kada dėl tavęs metu šalin studijas (reikšmingumas).

  • Etika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 22 puslapiai (896 žodžiai)
  • Etikos skaidrės
  • MS PowerPoint 11 KB
  • Konfliktu valdymas skaidrės
    10 - 10 balsai (-ų)
Konfliktu valdymas skaidrės. (2015 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/konfliktu-valdymas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:43