Konfliktu valdymas X imoneje


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Motyvacija teoriniu aspektu. Motyvacijos samprata. Motyvacijos pasireiškimas vadybos raidoje. Motyvacija ir poveikio priemonės. Pagrindinės motyvacijos teorijos. Turinio motyvacijos teorija. Proceso motyvacijos teorija. Motyvacijų teorijų apibendrinimas. Darbuotojų skatinimo svarba ir ypatybės. Darbuotojų motyvavimas n įmonėje. Įmonės pristatymas. Darbuotojai. Pirkimų skyrius. Tiriamosios organizacijos charakteristika, tyrimo eiga. Tyrimo eiga. Tyrimo rezultatų grafinis pavaizdavimas. Tyrimo išvada. Išvados. Literatūra. Priedai.


Respondentų atsakymai į klausimą – ką turi daryti vadovas, norėdamas motyvuoti savo darbuotojus (pagal Nadlerio ir Lawlerio vilčių teoriją) – pasiskirstė šitaip. Pusė respondentų mano, kad numatytų vilčių teorijoje veiksnių nagrinėjamos įmonės vadovas vykdo. Dar¬buotojai yra patenkinti tuo, kad visą laiką žino, kokį darbo rezultatą pateikti vadovui (80%), daugiau kaip pusė yra patenkinti darbo užmokesčio sistema ir atlyginimo adekvatumu atliekamam darbui, taigi darbuotojų viltys N įmonėje yra patenkinamos. Pažymėtina, kad įmonėje yra i ženklus santykiai tarp vadovų ir pavaldinių, viena iš priežasčių – geras organizacijos klimatas, patenkinami atlyginimai, tobulėjimo galimybės, realūs iškelti darbo rezultatai, bet svarbiausia viso to pasekmė – daugiau kaip pusė apklaustųjų yra motyvuoti, nes įmonė vykdo įvairias skatinimo priemones.

Konfliktu valdymas X imoneje. (2014 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/konfliktu-valdymas-x-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:20