Konkurencija. Konkurencijos strateginė analizė


Praktikos ataskaita avitela. Konkurencijos intensyvumo analize. Konkurencijos agresyvumo analize. Konkurentu profiliavimas. Konkurentu analize. Referatai apie konkurencija. Konkurencijos samprata. Konkurencijos tipai. Įmonės strateginė analizė. Avitela konkuretu įvertinimas.

Vadybos referatas. Įvadas. Konkurencijos samprata. Konkurencijos tipai. Strateginės analizės apibrėžimas. Konkurencijos strateginė analizė. Konkurentų profiliavimas. Strateginė grupių analizė. Produkcijos portfelio analizė. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų analizė. Konkurencijos intensyvumo analizė. Konkurencijos agresyvumo analizė. Išvados:. Literatūra:.


Vakarų europoje apie konkurenciją pradėta kalbėti dar septintajame xx a. Dešimtmetyje, kai susirūpinta europos atsilikimu nuo amerikos. Vėliau ši tema tapo populiari ir jav, kai jose ekspertai ir politikai pradėjo nuogąstauti, jog pralaimi konkurencingumo lenktynėse japonijai ir pietų azijos šalims. O praėjusio dešimtmečio pradžioje konkurencingumo tema vėl atgavo populiarumą europos sąjungoje, susirūpinusioje vis didėjančiu atotrūkiu tarp jungtinių amerikos valstijų ir europos sąjungos šalių.

Konkurencijos politikos efektyvus taikymas yra gyvybiškai svarbus viso pasaulio vartotojams. Konkuruojančios rinkos atneša naudą vartotojams per jų įgalinimą gauti geriausią vertę ir bendrąjį verslo pertvarkymą gerinant efektyvumą.

Idealiame pasaulyje dėl verslo konkurencijos laimi tiek gamintojas, tiek ir vartotojas. Konkurencija dėl vartotojų pritraukimo gali sukurti ekonomikos efektyvumą, inovacijas ir geresnę produktų kokybę žemesnėmis kainomis. Todėl kiekvienais metais konkurencija stiprėja, kartu ir konkurencinė analizė sudetingėja. Norint tinkamai įvertinti įmonės konkurentus, sukurti geresnias prekes ar paslaugas, pritraukti naujus vartotojos ir išlaikyti esamus, reikia atlikti išsamią konkurentų strateginę analizę.

Darbo tikslas – glaustai pristatyti konkurencijos strateginės analizės būdus taikomus praktikoje.

Konkurencija (lot. Concurrentia < concurro „bėgu drauge“) – gamintojų, vartotojų ir kitų ekonomikos subjektų varžymasis dėl rinkų, prekių ir kitų išteklių. Konkurencija atsiranda tada, kai vienoje sferoje – prekyboje, gamyboje, prekių paskirstyme ar kitoje veikloje atsiranda keli subjektai, užsiimanys tokia pačia veikla.

Konkurencingumo sampratą galima interpretuoti įvairiai. Autoriai a. Griffiths ir f. R. Zammunto teigia, jog įmonių konkurencingumas priklauso nuo to, kaip įmonės geba valdyti savo išteklius, tokius kaip: finansai, darbuotojai, technologijos, marketingo, gamybos ir kitas funkcines žinias, strateginį pranašumų ir išnaudoti atsirandančias galimybes ir pan. Kiti įmonių konkurencingumą aiškina remdamiesi valstybėje esama institucine sistema, pramonės struktūra bei kitomis valstybės charakteristikomis.

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 15 puslapių (3384 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 79 KB
  • Konkurencija. Konkurencijos strateginė analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Konkurencija. Konkurencijos strateginė analizė. (2012 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencija-konkurencijos-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:11