Konkurencija prekybos sektoriuje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekybos sąvoka. Mažmeninė prekyba. Mažmeninių įmonių situacija lietuvoje. Konkurencingumą įtakojantys veiksniai ir jų naudojimas „rimi“ ir „norfa“ parduotuvėse. Prekybos vieta. Parduotuvės vietos aplinka. Atmosfera. Klientai. Asortimentas. Kaina. Paslaugų politika. Komunikacinė (rėmimo) politika. Išvados. Santrauka. Summary. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. „Jei ne tu, tai - tave“ - dažnas juokelis šių dienų realybėje, tačiau nedaug kas juokiasi jį išgirdęs dėl to, kad po juo slepiasi graudi tiesa. Pastarieji metai įmonėms buvo labai sunkūs: sumažėjęs vartojimas, brangstanti produkcija, beveik neįmanomos kreditavimo galimybės. žlunga net tokios kompanijos kaip „Woolworth Germany“, kuri buvo viena didžiausių Vokietijos mažmenininkių, o ką jau kalbėti apie mažesnes lokalias įmones. LR Satistikos departamento duomenimis 2009 m. buvo pradėti 1843 įmonių bankroto procesai. 2010 m. sausį–birželį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2009 m., šiek tiek sumažėjo bankroto procesų inicijavimo atvejų – šios procedūros buvo pradėtos 792 įmonėms. Departamento pateikti skaičiai rodo, kad 2010 m. sausį–birželį daugiausia bankrutavo prekybos įmonės– 25,5 %. Taigi, esant tokioms sąlygoms ypač svarbus yra kiekvienas pirkėjas, todėl būtina žinoti kaip jį pritraukti prie savęs ir kaip nugalėti konkurentus.

Darbo objektas. Konkurencija mažmeninėje prekyboje.

Darbo tikslas. Konkurencijos mažmeninėje prekyboje įvertinimas.

Darbo uždaviniai:

•Atskleisti prekybos sąvokos sampratą ir esmę;

•Išsiaiškinti mažmeninės prekybos situaciją Lietuvoje;

•Išsiaiškinti, kokie yra pagrindiniai konkuravimo veiksniai mažmeninėje prekyboje;

•Išanalizuoti kokius ir kaip konkuravimo veiksnius naudoja „RIMI“ ir „Norfa“ parduotuvės.

Metodai: mokslinės literatūros analizė, žvalgybinis tyrimas (metodas - stabėjimas), anketinė apklausa.

Darbo struktūra. Šį darbą, kuris susideda iš 3-ijų skyrių, sudaro 38 lapai. Pirmasis skyrius turi vieną poskyrių, antrasis – neturi ir trečiasis turi 6 poskyrius, iš kurių pirmasis dar dalinamas į du poskyrius. Darbe pateiktos 4 lentelės, 11 paveikslių, santrauka lietuvių ir anglų kalbomis literatūros sąrašas bei priedas.

Konkurencija prekybos sektoriuje. (2013 m. Vasario 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencija-prekybos-sektoriuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:18