Konkurencijos analizė Lietuvos prekybos centrai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Įmonių pavadinimai ir adresai. Uab „maxima ltˮ. Uab „maxima ltˮ valdymas. Uab „maxima ltˮ prekybos centrų tinklas. Uab „maxima ltˮ prekybos centrų skaičius. Uab „maxima ltˮ vizija ir darbo principai. UAB „Norfos mažmenaˮ VEIKLA. UAB „Norfos mažmenaˮ PLĖTRA. UAB „Norfos mažmenaˮ PREKYBOS CENTRŲ TINKLAS. UAB „Palinkˮ („IKIˮUAB „Palinkˮ („IKIˮ) TIKSLAS. UAB „Palinkˮ („IKIˮ) ETIKOS KODEKSAS. Uab „palinkˮ („ikiˮ) istorija ir prekybos centrų tinklai. UAB „RIMI Lietuvaˮ. UAB „RIMI Lietuvaˮ VIZIJOS. Uab „rimi lietuvaˮ prekybos centrų tinklas. UAB „Prisma LTˮ. Uab „prisma ltˮ prekybos centrų tinklas. UAB „Prisma LTˮ ATSAKOMYBĖ. Mano pasirinktos įmonės ir jos konkurentų įvertinimas. Išvados. Naudoti šaltiniai.


Pakeitimai, kurie padidins mano pasirinktos įmonės konkurencingumą:

MAXIMA yra Lietuvos prekybos rinkos lyderė, bet visada yra kur tobulėti ir siekti aukštesnių rezultatų. Vieni iš pakeitimų galėtų būti tokie, kad šis prekybos tinklas sumažintų kainas, pasiūlytų daugiau paslaugų klientams, dažniau darytų akcijas maisto ir buities produktams, gaminiams. Manau, kad pagrindinis dalykas, viliojantis klientus, yra kokybiškų produktų už pakankamai patrauklią kainą pasirinkimas. Todėl ypatingas dėmesys turėtų būti skirtas kokybės ir kainos santykiui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 23 puslapiai (2419 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 219 KB
  • Konkurencijos analizė Lietuvos prekybos centrai
    10 - 10 balsai (-ų)
Konkurencijos analizė Lietuvos prekybos centrai. (2015 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencijos-analize-lietuvos-prekybos-centrai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:38