Konkurencijos analizė


Vadybos skaidrės.

Konkurencijos analizė. Kaininė konkurencija kada galima taikyti? Diferencijavimas. Nulinės sumos (zero-sum) konkurencija. Veiksniai, bet ne jėgos. (Factors, Nor Forces). Strateginė inovacija. Strateginio pozicionavimo. žėmėlapis. Strateginis žemėlapis. Žydųjų vandenynų. strategija. Vertės inovacija žydrojo vandenyno strategijos kertinis akmuo. Esminės prielaidos, kuriomis grindžiamos daugelio bendrovių strategijos. Pirmas kelias žvalgytis po alternatyvias pramonės šakas. Antras kelias žvalgytis po pramonės šakų strategines grupes. Trečias kelias žvalgytis po pirkėjų grandinę. Ketvirtas keliaspažvelgti į papildomų produktų ir paslaugų rinką. Pažvelgti, kaip bendraujama su pirkėjais – remiantis funkcionalumu ar emocijomis.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 42 puslapiai (1240 žodžių)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 2725 KB
  • Konkurencijos analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Konkurencijos analizė. (2016 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:41