Konkurencijos analizės ir prognozavimas “Vilniaus degtinė” įmonėje


Vadybos analizė. Įvadas. AB „Vilniaus degtinė“ charakteristika. AB „Vilniaus degtinė“ ir jos konkurentų analizė. Kokioje rinkos struktūroje veikia įmonė? Kokie rinkos augimo tempai? Kaip pasiskirstę kaštai alkoholinių gėrimų rinkoje. Kaip paskirstoma įmonės produkcija? Kokie pirkėjai perka įmonės produkciją? Kokie konkurentai įtakoja įmonės veiklą? Aplinkos veiksniai turėsiantys įtaka įmonės veiklai ateityje. Kokie aplinkos veiksniai svarbūs dabar ir ateityje? Kokie veiksniai gali padaryti didžiausią įtaką alkoholio pardavimams? Lietuvos valsybės politinis reguliavimas. Numatomos įgyvendinti priemonės. Kokie AB „Vilniaus degtinė“ pranašumai ir trūkumai bei galimybės ir grėsmės? Išvados.


Rinkos ekonomikos sąlygomis alkoholio gamintojų rinkos struktūros susiduria su konkurencija. Konkurencijos aštrėjimą vis labiau lemia rinkos dalyvių naujų produktų skaičiaus augimas. Konkurencijos plėtra spartina jai būdingus procesus: vyksta nuolatinis jos formų ir metodų atsinaujinimas, daugėja naujų paslaugų, technologijų, įmonės ieško vis naujų pardavimo rinkų, todėl labai svarbu atidžiai sekti ir analizuoti šiuos pokyčius.

Suprantama, kad verslo įmonės sėkmė priklausys nuo to, ar sugebės ji konkuruoti, ar bus pirkėjams patrauklesnė už kitus gamintojus (paslaugų teikėjus). Tuo tikslu turime atlikti konkurentų analizę, kad galėtumėte įvertinti savo įmonės padėtį ir palyginti ją su rinkoje jau veikiančiomis įmonėmis.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (6427 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 104 KB
  • Konkurencijos analizės ir prognozavimas “Vilniaus degtinė” įmonėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Konkurencijos analizės ir prognozavimas “Vilniaus degtinė” įmonėje. (2014 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencijos-analizes-ir-prognozavimas-vilniaus-degtine-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:34