Konkurencijos įtaka verslo sėkmei


Verslo referatas.

Įvadas. Konkurencijos samprata. Konkurencija įvairiu požiuriu. Teigiama ir neigiama konkurencija. Konkurencijos vaidmuo rinkoje. Kur slypi verslo sėkmė? Išvada. Literatūra.


Kartą, žymus mokslininkas Izakas Niutonas tarė - „Obuolys nuo obels netoli rieda“, ir ši mintis išsiminė visame pasaulyje. Dabar, kai amžiai modernėja, ne metais ir ne dienom, yra vis sunkiau prisitaikyti prie aplinkos, kurią kuriame mes patys, o ką jau kalbėti apie viresnio amžiaus žmones. Lygiai taip pat, bando prisitaikyti ir organizacijos. Jos nuolatos taikosi prie aplinkos. Niekur nėra didesnių prisitaikymo ir pokyčių reikalavimų, kaip tik organizacijose, kurios stengiasi išlikti kaip tik įmanomai pastebimos. Kodėl joms taip sunku išlikti pastebėtomis? Visą tai, labai gerai apibūdina vienas žodis – konkurencija.

Tikslas: Išsiaiškinti, kokią įtaką konkurencija sukelia verslui

Konkurencija dažnai lyginame su varžybomis - kuris asmuo laimės ar gaus geresnį prizą.Turint tokį supratimą, asmenys (fiziniai ar juridiniai), kurie varžosi, dažnai nepaiso etikos dėsnių t.y, bando įvairiais būdais, riboti vienas kito galimybes dominuoti toje rinkoje ir skatina vartotojams reikalingų prekių, bei paslaugų gamyba ir siekimą didinti jos efektyvumą. Suprantama organizacijos stengiasi būti geresnė viena už kitą, tad norint išlikti rinkoje, tenka kartais peržengti etinę ribą.

Žinoma, kai kurie asmenys, susije su verslu, mano kitaip: „tai yra plešrūniško pobūdžio, tačiau kita vertus, tai yra ribojama dėl vartotojų. Vartotojams visada palankiau bus jų kriterijai, tokie kaip: kokybiškumas, patogumas, prieinamumas, kaina ir saugumas. Taip kad, organizacijos pobudis ne visada nulems, ką vartotojas rinksis, tai tėra tik kova dėl potencialaus vartotojo, kuris rinksis kas jam palanku ir priimtina. Vis dėlto, šiomis dienomis verslininkai užmiršta, kad kova turi būti ne prieš konkurentą, o dėl vartotojo. Vartotojas turi potencialą sugryžti ir tapti lojaliu, jam tik reikia įmonės išskirtinumo.

Konkurencija – automatinis rinkos pusiausvyros mechanizmas ir centrinė rinkos ekonomikos mokslo sąvoka.

Konkurencija – rinkos sandaros forma, kuri parodo kokia rinka priklausomai nuo įmonių skaičiaus.

Konkurencija – reiškinys, kai įmonėms tenka konkuruoti vienai su kita dėl vatotojų ir klientų, norint parduoti prekę.

  • Verslas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1820 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Konkurencijos įtaka verslo sėkmei
    10 - 10 balsai (-ų)
Konkurencijos įtaka verslo sėkmei. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencijos-itaka-verslo-sekmei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:44