Konkurencijos rūšys


Marketingo referatas. Įvadas. Rinka. Konkurencija, jos rūšys. Konkurencijos rinka. Tobulos konkurencijos efektyvumas. Monopolinė rinka. Rinkos pusiausvyra. Kaina ir gamybos apimtis rinkoje. Monopolija ir efektyvumas. Monopolijos kainos reguliavimas. Monopolinė konkurencija. Oligopolija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Visuma santykių tarp realių ir potencialių pirkėjų ir pardavėjų, laisvai, be išorinės prievartos, perkančių prekes bei paslaugas yra vadinama rinka. Pagrindiniai rinkos dalyviai yra vartotojai (pirkėjai) ir gamintojai (pardavėjai). Visose rinkose įmonės konkuruoja dėl esamų ir potencialių pirkėjų, o mokslištai ta konkurencija dažniausiai yra skirstoma į keturias rūšis: grynoji (tobuloji) konkurencija, monopolija, monopolinė konkurencija ir oligopolija. Visos šios konkurencijos turi savo pliusų ir minusų.

Tikslas:išnagrinėti visas keturias konkurencijų rūšis, išsiaiškinti jų privalumus ir trūkumus, panašumus ir skirtumus.

Uždaviniai:

•Apžvelgti kas yra rinka ir kaip ji yra skirstoma

•Išnagrinėti grynosios (tobulosios) konkurencijos specifikas

•Išsiaiškinti, kaip veika monopolinė rinka, kas ją sudaro ir akip ji atsiranda

•Apžvelgti kas yra monopolinė konkurencija išryškinti jos pagrindinius bruožus

•Išsiaiškinti kas yra oligopolija, kada rinka tampa oligopoline ir kokie jos veikimo principai

•Pateikti pavyzdžių

•Padaryti išvadas

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (2869 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 90 KB
  • Konkurencijos rūšys
    10 - 3 balsai (-ų)
Konkurencijos rūšys. (2014 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencijos-rusys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:00