Konkurencinės aplinkos analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Konkurencija. M.Porter‘io penkių konkurencinių jėgų modelis. Konkurencinių strateginių grupių žemėlapis ir jo teikiama nauda. Konkurencingumo analizė. UAB „x“ veiklos tyrimas ir vertinimas. Bendrovės veiklos apibūdinimas. Bendrovės veiklą įtakojantys veiksniai. Rinkos tyrimas. Konkurentų analizė pagal strategines grupes. Parduotuvės konkurencingumo analizė. Konkurentų analizė pagal M. Porter‘io modelį. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Nagrinėjant konkurencinės aplinkos teorinius klausimus, dažniausiai aptariamos ir išryškinamos konkurencijos sąvokos, M. Porter‘io penkių konkurencinių jėgų modelis, konkurencinių strateginių grupių žemėlapis ir konkurencingumo analizė.

Atlikus UAB „x“ parduotuvės „x“ veiklos tyrimą ir ką lyginant su konkurentų veikla, daroma išvada, jog parduotuvė yra stipri pagl parduodamų prekių kokybę ir aptarnavimą. Esminis parduotuvės trūkumas, palyginus su konkurentais, yra nuolaidų sistema ir prekių asortimentas. Viena iš konkurencinio pranašumo didinimo galimybių yra įvesti geresnę nuolaidų sistemą. Ji pritrauktų daugiau pirkėjų ir lėšos atsipirktų.

Konkurencinės aplinkos analizė. (2013 m. Birželio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:51