Konkurencinės aplinkos įtaka UAB Douglas Baltic Sarma marketingo sprendimams


Konkurencine aplinka. Konkurencinės aplinkos analizė. Įmonės konkurencine aplinka. Konkurencinė aplinka tai. Konkurentu itaka imonei. Konkurencine aplinka kas tai. Konkurentu itaka asortimentui. Rėmimo politikos konkurencines aplinkos analize. Konkurencinės aplinkos įtaka įmonės veiklai. Uab sarma marketingo sprendimai.

Vadybos kursinis darbas. Turinys. Įvadas. Analitinė dalis. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurencijos rūšys. Rinkos struktūra. Konkurencijos strategijos. Konkurenciniai veiksmai. Tyriamoji dalis. UAB Douglas baltic „Sarma“ analizė. Teikiamos prekės, paslaugos. UAB Douglas baltic „Sarma“ konkurentai. UAB Douglas baltic „Sarma“ marketingo sprendimai dėl konkurentų. „Sarmos“ produktas (asortimento politika). „Sarmos“ kainos. „Sarmos“ vieta. Rėmimo kompleksas ir jo politika. Išvados ir pasiūlymai. Lieratūra ir šaltiniai.


Kursinio darbo tema, kurią aš pasirinkau yra konkurencinės aplinkos įtaka įmonės marketingo veiklai . Prieš pradėdamas darbą norėčiau paaiškinti, kai kurias sąvokas. Žodis konkurencija tarptautiniame žodžių žodyne aiškinamas kaip varžymasis, rungtyniavimas tam tikroje srityje norint pasiekti tą patį tikslą.

Kita sąvoka, kurią norėčiau paaiškinti marketingo aplinka - tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.

šio darbo objektas susijęs su tarpusavyje besivaržančiomis prekėmis ar paslaugomis. Darbo tikslas išsiaiškinti kokią itaką turi konkurencinė aplinka įmonės marketingo veiklai, taip pat pelno siekiančių įmonių aplinkai bei tarpusavio sąveikai.

šiuo laikotarpiu tai tampa itin aktualu, kadangi verslo orientacija, perėjusi gamybos, prekės, pardavimo, marketingo orientacijas, užimti orientacijas į konkurentų strateginę padėtį. Tai reiškia, kad reikėtų skirti didelį dėmesį konkurentų veiksmų tyrimui ir analizavimui.

Marketingo esmė šiandieninėse perpildytose rinkose yra visai ne vartotojų poreikių tenkinimas. Būtina pergudrauti, apeiti , nugalėti konkurentus. Marketingas – tai karas, kuriame konkurentas yra priešas, o pirkėjai – teritorija, kurią reikia užkariauti.

Kompanija privalo orientuotis į konkurentus, norėdami prisivilioti sėkmę. Taigi reikia išanalizuoti ir aprašyti rinkos analizę, įvairiems segmentams.

Visa tai rodo, kad marketingo darbuotojai turi ruoštis karui, vis svarbesnis tampa strateginis planavimas. Kalbant apie asmeninį lygį, vadovams teks parodyti tas pat gerąsias savybes, kaip ir didiesiems karvedžiams: šaltakraujiškumą, sprendimų operatyvumą ir tvirtumą bei ištikimybę pasirinktam tikslui.

Tikslas: išanalizuoti konkurkonkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą. Šiandien ji traktuojama kaip kova su konkurentais, o ne kova dėl kliento. Taip pat klaidinga konkurenciją tapatinti su reiškiniu, kai dėl vartotojo varžosi kelios analogišką produkciją gaminančios ar paslaugas teikiančios įmonės. Juk prekė ar paslauga konkuruoja su visomis kitomis įvairiausio pobūdžio prekėmis bei paslaugomis. Kitaip tariant, konkurencija reiškia ne tai, kad panašią prekę ar paslaugą parduoda keletas pardavėjų, o tai, kad kiekvienas norintis gali laisvai pasiūlyti pirkėjui savo prekę ar paslaugą.

Kad įmonė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 30 puslapių (7119 žodžių)
  • Mokykla
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 57 KB
  • Konkurencinės aplinkos įtaka UAB Douglas Baltic Sarma marketingo sprendimams
    10 - 1 balsai (-ų)
Konkurencinės aplinkos įtaka UAB Douglas Baltic Sarma marketingo sprendimams. (2010 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencines-aplinkos-itaka-uab-douglas-baltic-sarma-marketingo-sprendimams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:45