Konkurencingumas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Konkurencija rinkoje teoriniu aspektu. Konkurencingumo samprata. Konkurencinės rinkos rūšys. Konkurencingumo veiksniai. Tyrimo metodologija. Konkurencingumo rinkoje vertinimas. UAB pristatymas. Įmonės situacijos analizė. Tyrimo metodų pristatymas. Situacijos rinkoje analizė. Įmonės stipriųjų ir silpnųjų pusių įvertinimas (SSGG). Išvados ir siūlymai. Summary. Literatūra. Priedai.


Darbo problema. Didelis konkurentų skaičius mažina įmonės konkurencingumą.

Darbo tikslas. Įvertinti įmonės konkurencinę aplinką ir numatyti priemones įmonės konkurencingumui didinti.

Darbo uždaviniai:

•atlikti mokslinės literatūros analizę ir palyginti skirtingų autorių nuomones;

•išanalizuoti konkurencingumo rinkoje veiksnius;

•ištirti klientų pirkimo tendencijas ir poreikius;

•ištirti įmonės vietą konkurentų tarpe;

•įvertinti UAB ,, Ekologijos“ įmonės veiklos stipriąsias ir silpnąsias puses;

•numatyti priemones UAB ,, Ekologijos“ įmonės konkurencingumui didinti;

Tyrimo objektas. UAB ,,Ekologijos“ įmonės konkurencingumas.

Konkurencingumas. (2014 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencingumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:29