Konkurencingumo didinimas telekomunikacijų rinkoje Uab “Bitė Lietuva”


Vadybos kursinis darbas. Rinkodaros valdymo kursinio projektas. Įvadas. Teorinė dalis. Uab „Bitė Lietuva“ aprašymas. Uab „Bitė Lietuva“ konkurentų aprašymas bei palyginimas. Praktinė dalis. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai bei jų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Konkurencingumo samprata skirtinguose šaltiniuose interpretuojama įvairiai. Vienur įmonių konkurencingumas išskiriamas kaip gebėjimas valdyti savo išteklius, tokius kaip: finansai, darbuotojai bei technologijos, marketingo, gamybos ir kitas funkcines žinias.

Šiandien mobilumas tapo neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi, o mobilusis telefonas jau yra ne tik bendravimo priemonė, bet ir žinių, pramogų šaltinis, įrankis pasiekti elektroninį paštą ar naudotis mobiliąja bankininkyste. Kadangi šiuo metu dirbu vienoje iš didžiausių Lietuvoje mobilaus ryšio tiekėjų Uab „Bitė Lietuva“ - šiam rinkodaros valdymo projektui pasirinkau būtent šią įmonę.

Problema: didėjanti konkurencija telekomunikacijų rinkoje.

Darbo tikslas : nustatyti konkurencingumo didėjimą lemiančius veiksnius telekomunikacijų rinkoje.

Darbo uždaviniai:

2. Praktinėje dalyje atlikti tyrimą įvertinant Uab „Bitė Lietuva“ teikiamas paslaugas.

3. Parengti Uab „Bitė Lietuva“ konkurencingumo didinimo telekomunikacijų rinkoje planą.

2000 m. Bitė pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti mobilių duomenų perdavimo paslaugas ir taip pradėjo naują mobiliojo ryšio erą. Tai suteikė galimybę klientams tikrinti elektroninį paštą ir atsiųsti reikiamą informaciją tiesiog mobiliuoju telefonu.

2003m. Bitė pasirašė partnerystės sutartį su didžiausiu pasaulyje mobiliojo ryšio operatoriumi „Vodafone“, kas atvėrė naujas galimybes Bitės klientams – išskirtinės sąlygos naudojantis mobiliosiomis paslaugomis keliaujant užsienyje.

2005m. Bitė įžengė į Latvijos rinką ir suformavo vieną didžiausių tarptautinių telekomunikacijų grupių Baltijos šalyse Bite group.

2008 m. „Bitė GSM“ pristato prekės ženklo pokyčius , pakeičiamas pavadinimas į „Bitė Lietuva“.

Aš prisiimu atsakomybę. Darau viską, kad kartu laimėtume. Aš atlieku darbą iki galo!

Aš esu kūrybiškas. Aš daug siekiu ir daug padarau. ”Gerai” man nepakanka!

Aš dalinuosi pasiekimais. Jie mane įkvepia naujiems iššūkiams!

Kaip jau buvo minėta, konkurencija yra visur ir visada. Todėl bendrovė norėdama sėkmingai ir pelningai dirbti turi pažinti bei nuolat stebėti ir tirti savo konkurentus. Konkurentai, kaip ir vartotojai, turi labai didelę įtaką bendrovės veiklai.

Mobiliaus ryšio paslaugų sektoriuje egzistuoja oligopolija, t.y. veikia kelios stambios įmonės ir kiekviena iš jų kontroliuoja didelę rinkos dalį. Mobilaus ryšio paslaugas bei priemones teikiančios įmonės iš esmės siūlo panašias paslaugas ir prekes, t.y. telekomunikacijos paslaugos, jų įvairovė. Todėl dažniusiai šios konkurencijos pagrindas – paslaugų kaina bei kokybė.

Uab „Bitė Lietuva“ konkurentai: Uab „Teledema“, Uab „Eurocom“, AB „TEO LT“, tačiau du pagrindiniai – Uab „Omnitel“ ir Uab „Tele2“. Juos ir apžvelgsiu bei palyginsiu su „Bite“.

Lietuvoje bendrovė veiklą pradėjo 1993 m., įsikūrusi Uab „"Levi&Kuto“ pavadinimu. 1999m. ją įsigijo Švedijos telekomunikacinių paslaugų koncernas „NetCom“ ir tuomet pradėjo veikti trečiasis Lietuvoje mobiliojo ryšio tinklas „Tele2“.

Uab „Bitė Lietuva“ stengiasi išlaikyti aukščiausią klientų aptarnavimo lygį turinčio operatoriaus vardą.

Uab „Omnitel“ strateginis koziris – inovacijos. Pradedamas tiekti 4G ryšys, skatinamas mobiliųjų aplikacijų kūrimas, ruošiamasi uždirbti iš mobiliojo turinio.

Uab „Tele2“ stengiasi išlaikyti pigiausias paslaugas teikiančio operatoriaus vardą.

Tyrimo objektas: mobilaus ryšio vartotojai.

Viso apklausoje dalyvavusių respondentų – 50, iš jų 30 moterų ir 20 vyrų. Respondentų amžiaus vidurkis 33,7 metai. 73,9 proc. respondų – „Bitės“ klientai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3072 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 95 KB
  • Konkurencingumo didinimas telekomunikacijų rinkoje Uab “Bitė Lietuva”
    10 - 10 balsai (-ų)
Konkurencingumo didinimas telekomunikacijų rinkoje Uab “Bitė Lietuva”. (2015 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencingumo-didinimas-telekomunikaciju-rinkoje-uab-bite-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:15