Konkurencinio pranašumo kūrimas


Vadybos bakalauro darbas. Rinkos struktūra. Konkurencijos požymiai. Konkuruojančios firmos pusiausvyra. Nulinio ekonominio pelno sąvoka. Monopolinė konkurencija. Trumpalaikė ir ilgalaikė pusiausvyra. Išvados. Tobula konkurencija ir monopolija. Konkurencinio pranašumo kūrimas etikos priemonemis žmogiškųjų išteklių vadybos ypatumai lietuvoje. Žmogiškųjų išteklių savybės, suteikiančios organizacijai konkurencinį pranašumą. Žmogiškųjų ištekliu savybių kūrimas etikos priemonėmis. Išvados. Konkurencinė strategija. Konkurentų profiliavimas. Produkcijos portfelio analizė. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų analizė. Konkurencijos intensyvumo analizė. Konkurencijos agresyvumo analizė. Strateginių grupių analizė. Platintojų analizė. N įmonės konkurencija. N įmonės paslauga. N įmonės rinka. N įmonės vartotojai. Privačios patruliavimo tarnybos konkurentai.N įmonės rinkos charakteristikos. Pagrindinės sąvokos. Reziumė. Literatura.


Panagrinėkime santykinai žemo lygio šakose , kurios, ekonomistų nuomone, yra didelio konkurencinio pajėgumo. Reklamą paprastai siejama su konkurencine veikla. Akivaizdu, negali sakyti, kad individualus ūkininkas leistų daug lėšų reklamai. Kaip tai paaiškinti?

Diskusijoje apie tobulą konkurenciją reikėtų apibrėžti rinkos sąvoką. Platesnė rinkos samprata taikoma tam tikram skaičiui parduodančių ir perkančių subjektų, veikiančių kainą, kuria realizuojama konkreti prekė.

Konkurencinio pranašumo kūrimas. (2014 m. Kovo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencinio-pranasumo-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:16