Konkurencinio pranašumo strategijos parinkimas


Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Konkurencingumas ir jo vaidmuo organizacijos veiklai. Konkurencingumo sampratos teoriniai aspektai. Konkurencinės aplinkos analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų veiklos rodiklių, tikslų ir strategijos analizė. Konkurencinio pranašumo formavimas. Konkurencinio pranašumo strategijos. Konkurencinio pranašumo strategijos parinkimas. Veiklos charakteristika. Tyrimo metodika. Situacijos analizė. Išorinės verslo aplinkos analizė. Vidinės verslo aplinkos analizė. SSGG analizė. Konkurencinio pranašumo įvertinimas ir strategijos parinkimas. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra.


Darbo problema. Konkurencija įtakoja rinkos subjektus, kurie savo elgsena prisitaiko prie rinkos sąlygų, naudodami konkurencinėje kovoje turimus pranašumus: mažesnę kainą, turimus išteklius, vartotojų poreikius tenkinantį paslaugų asortimentą. Todėl labai svarbu nustatyti, kokie konkurenciniai pranašumai suteikia įmonei pirmumo pozicijas rinkoje, juos išnaudoti parenkant kovos su konkurentais strategiją.

Darbo objektas ¬– konkurencingumas rinkoje.

Darbo tikslas – ištirti konkurencinio pranašumo strategijas.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti konkurencinio pranašumo teorinius aspektus.

2.Įvertinti konkurencingumą rinkoje.

3.Nustatyti konkurencinio pranašumo įgijimo strategijas.

4.Pateikti konkurencinės pozicijos stiprinimo rinkoje pasiūlymus.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2014 m.
  • 66 puslapiai (16047 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 280 KB
  • Konkurencinio pranašumo strategijos parinkimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Konkurencinio pranašumo strategijos parinkimas. (2014 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencinio-pranasumo-strategijos-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:11