Konkurencinis pranašumas


Konkurencinis pranašumas kursinis. Kaip igyti konkurencini pranasuma. Konkurenciniu pranasumu analize.

Marketingo kursinis darbas. Konkurencinio pranašumo formavimas uab ‘‘finėjas‘‘ įmonėjė. Įvadas. Įmonės konkurencingumo teoriniai aspektai. Įmonės konkurencingumo samprata. Išorinių veiksnių įtaka pramonės įmonių konkurencingumui. Vidinių veiksnių įtaka pramonės įmonių konkurencingumui. Uab „finėjas“ konkurencingumo aspektai. Išorinės aplinkos analizė. Konkurentai. Vidinės aplinkos analizė. Rekomendacijos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įmonės konkurencingumą šiuolaikiniame pasaulyje pirmiausia lemia įmonės prekių ar paslaugų kokybė, atitikimas vartotojų poreikiams, jų poreikių ir lūkesčių patenkinimas. O užtikrinti vartotojų pageidaujamą kokybę ir kitas savybes darosi vis sunkiau, kadangi šiuolaikinėje ekonomikoje prekės, jos gali būti materialios ir nematerialios (paslaugos), darosi vis sudėtingesnės ir įvairesnės. Tokiame kontekste įmonės konkurencingumo ir konkurencinio pranašumo užtikrinimo klausimai įgyja ypatingą reikšmę.

Įmonės misija - laiku ir saugiai pristatyti krovinius į paskirties vietą.

UAB Finėjas vertybės:

●Skaidrumas ir paslaugumas;

●Lankstumas ir operatyvumas;

●Draugiškumas žmogui ir aplinkai.

Darbo objektas – konkurencinio pranašumo formavimas UAB Finėjas įmonėje.

Darbo tikslas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti kokie veiksniai lemia UAB Finėjas konkurencingumą, kokiais būdais galima užtikrinti įmonės konkurencinį pranašumą ir jį tobulinti.

Darbo uždaviniai:

•aptarti vidinius ir išorinius konkurencingumo veiksnius;

•apžvelgti kokybės valdymo įtaka įmonių konkurencingumui;

•atskleisti, kaip siekiama konkurencinio pranašumo;

•apžvelgti konkurencinio pranašumo formavimą UAB Finėjas įmonėje.

Darbo metodas. Mokslinės literatūros apžvalga ir UAB Finėjas įmonės veiklos analizė, bei palyginimas.

Konkurencinis pranašumas. (2013 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/konkurencinis-pranasumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:14