Konstravimas iš gamtinių medžiagų vaikų darželyje


Dailės savarankiškas darbas.

Santrauka. Įvadas. Gamtinės medžiagos įvairovė. Pagalbinės priemonės konstruojant iš gamtinės medžiagos. Gamtinės medžiagos rinkimo ir apdorojimo būdai. Darbo su gamtine medžiaga organizavimas. Konstravimas iš džiovintų lapų. Konstravimas iš kaštonų ir gilių. Konstravimas iš sėklų ir kruopų. Konstravimas iš kankorėžių. Konstravimas iš akmenukų ir kriauklių. Gamtinės medžiagos vertinimas. Išvados. Naudota literatūra.


Temos aktualumas. Vaikai iš prigimties yra tyrinėtojai. Jie ieško, stebi, eksperimentuoja, bando suvokti pasaulį. Natūralios medžiagos, daiktai iš gamtos vaiko aplinkoje suteikia jam prasmingų žinių apie pasaulį, o konstravimas iš gamtinių medžiagų leidžia vaikui labiau suvokti ir suprasti apie daiktų proporcijas, dydį, svorį, medžiagų faktūrų ir formų įvairovę.

Darbo tikslas: Išanalizuoti konstravimo iš gamtinių medžiagų vaikų darželyje ypatumus.

Darbo uždaviniai:

Atskleisti gamtinės medžiagos įvairovę;

Išsiaiškinti pagalbines priemones konstruojant iš gamtinių medžiagų;

Aptarti gamtinių medžiagų rinkimo ir apdorojimo būdus;

Išvardinti darbo su gamtinėmis medžiagomis organizavimą vaikų darželyje;

Įvertinti konstravimo iš gamtinių medžiagų privalumus ir trūkumus.

Darbo objektas: konstravimo iš gamtinių medžiagų vaikų darželyje ypatumai.

Darbo metodai: mokslinės / publicistinės literatūros analizė, siekiant teoriškai pagrįsti.

Darbą sudaro: santrauka lietuvių kalba, turinys, įvadas, teorinė dalis, išvados, literatūros sąrašas.

Visa, kas mus supa, sudaryta iš medžiagų. Gamtoje susidariusios medžiagos vadinamos gamtinėmis. Vienos jų naudojamos maistui, antros– kurui, trečios yra žaliava kitoms medžiagoms gauti, o dar kitos- gamtinės medžiagos, kurias galima puikiai pastebėti plika akimi naudojamos atlikti įvairiems darbeliams. Skirtingais metų laikais galima rasti ir skirtingas gamtines medžiagas, kurios yra pastebimos būtent tam tikru sezonu. Rinkti gamtines medžiagas galima vasarą, pavasarį, rudenį ar žiemą ir kaupti jas namuose, kurias vėliau puikiai galima panaudoti dirbant su vaikais darželyje ar namuose. Įvairios gamtinės medžiagos suteikia daugybę įdomių idėjų, kurias galima įgyvendinti kuriant įvairius darbelius su vaikais, tai gan įdomus konstravimo būdas, nes dirbama su naturaliomis gamtos priemonėmis, kurios vaikams teikia didelį susidomėjimą. Dirbdami vaikai su šiomis priemonėmis lavina savo vaizduotę, kūrybiškumą, pažinimą.

Gamtinių medžiagų įvairovė yra labai plati ir gausi, vaikčiodami lauke jų galime rasti kiekviename mūsų sutiktame žingsnyje. Gamtinės medžiagos gali būti pačios įvairiausios:

Įvairios šaknys, žievės- taigi, pasivaikščiodami miške ar parke, mūsų akį patraukia įvairių formų medžiai: kreivi, šakoti, kuproti, aukšti, žemi... Medžių teikiamas pavėsis, nauda, išvaizda ir ilgas amžius džiugina kiekvieno žmogaus širdį. Vaikų kūrybai šios gamtinės medžiagos teikia daug įvairių kūrybinių galimybių.

  • Dailė Savarankiški darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2192 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dailės savarankiški darbai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Konstravimas iš gamtinių medžiagų vaikų darželyje
    10 - 3 balsai (-ų)
Konstravimas iš gamtinių medžiagų vaikų darželyje. (2016 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/konstravimas-is-gamtiniu-medziagu-vaiku-darzelyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:01