Konteinerio gabenimo efektyvumo vertinimas maršrutu Busanas – Hamburgas – Ryga


Transporto referatas.

Įvadas. Konteinerinės linijos parinkimas. Maršruto sudarymas ir schema. Konteinerio gabenimo trukmės, kainos ir saugumo nustatymas gabenant jūrų keliais. Konteinerio frachto dydžio nustatymas. Konteinerio gabenimo trukmės, kainos ir saugumo nustatymas gabenant mišriu būdu. Kainos, gabenimo trukmės ir saugumo veiksnių palyginimas. Išvados.


Šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje labai svarbus krovinių gabenimo efektyvumas. Pirmas žingsnis prieš pradedant krovinio gabenimo procesą – maršruto, kuriuo krovinys pasieks galutinį vartotoją, pasirinkimas. Maršrutų įvairovė labai didelė, nes krovinius galima gabenti įvairiomis transporto rūšimis: oro, vandens arba kelių transportu. Todėl svarbiausi veiksniai pasirenkant maršrutą yra laikas, kaina ir saugumas. Įvertinus šiuos tris veiksnius galima daryti išvadą, kuriuo maršrutu gabenamas krovinys paskirties tašką pasieks greičiau, pigiau ir saugiau. Tačiau gali pasitaikyti atvejų, kai pigiausias maršrutas nebūtinai bus greičiausias arba greičiausias maršrutas gali būti labai brangus. Šiame darbe bus įvertintas krovinio gabenimo laikas, kaina ir saugumas gabenant krovinį dvejais pasirinktais maršrutais ir gauti rezultatai bus palyginti.

Tyrimo objektas: krovinio gabenimas maršrutu Busanas (Pietų Korėja) – Hamburgas (Vokietija) – Ryga (Latvija).

Tyrimo tikslas: Įvertinti krovinio gabenimo efektyvumą renkantis du skirtingus gabenimo būdus.

Tyrimo uždaviniai: 1. Įvertinti krovinio gabenimo laiką, kainą ir saugumą gabenant vandens transportu.

2. Įvertinti krovinio gabenimo laiką, kainą ir saugumą gabenant mišriu būdu.

Tyrimo metodika: rodiklių skaičiavimas, lyginamoji analizė, interpretacija.

Darbo struktūra: konteinerinės linijos parinkimas; maršruto sudarymas ir schema; konteinerio gabenimo trukmės, kainos ir saugumo nustatymas gabenant jūrų transportu; konteinerio gabenimo trukmės, kainos ir saugumo nustatymas gabenant mišriu būdu;

Konteinerio gabenimui maršrutu Busanas (Pietų Korėja) – Hamburgas (Vokietija) – Ryga (Latvija) veikia 8 konteinerinės linijos. Buvo pasirinkta Maersk Line konteinerinė linija, nes tai dižiausia pasaulyje krovinių pervežimo kompanija pasaulyje. Maersk Line įkurta 1928 metais. Jos padaliniai yra įsikūrę 116 šalių, iš viso įkurti 374 padaliniai. Korporacija valdo 580 laivų, kurių bendra talpa 2,8 milijonai TEU. Vidutiniškai per metus Maersk Line korporacija pergabena 11 milijonų pilnų konteinerių. Didelis laivynas ir pevežamų krovinių kiekis leidžia rinktis patogiausią laiką konteineriui gabenti. Taip pat yra sudaromi gana tikslūs grafikai, nurodoma kada laivas išvyksta ir kada atvyks į paskirties vietą.

  • Transportas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1814 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 44 KB
  • Konteinerio gabenimo efektyvumo vertinimas maršrutu Busanas – Hamburgas – Ryga
    10 - 10 balsai (-ų)
Konteinerio gabenimo efektyvumo vertinimas maršrutu Busanas – Hamburgas – Ryga . (2016 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/konteinerio-gabenimo-efektyvumo-vertinimas-marsrutu-busanas-hamburgas-ryga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:25