Konteinerio gabenimo maršruto įvertinimas


Vadybos kursinis darbas. Konteinerio gabenimas iš busan (s. koreja) į kauna per roterdamo uostą. Krovinio gabenimo sausuma maršruto įvertinimas. Krovinio transportinės charakteristikos. Reikalavimai krovinio transportavimui ir sandėliavimui. Krovinio siuntos formavimas. Išankstinio pateikimo dokumentai atvykstant į rygos. Roterdamo krovinio srautų prognozavimas. Krovos terminalo pralaidumo tyrimas. Laivo parinkimas. Terminalo parametrų įvertinimas. Terminalo krovos įrangos įvertinimas. Darbų saugos taisyklės laivų krovos darbų įmonėse. Galimo rygos terminalo analogas – sankt-peterburgo konteinerinis terminalas. Išvados.


Kas yra ekspedicija? Tai kelionė turinti tam tikra tikslą. Ekspedijavimas iš esmės tas pats. Tai yra kelionė kurios tikslas pristatyti krovinį. Specialistas kuris organizuoja krovinių pristatymą yra ekspeditorius. Jis užsiima maršruto sudarymu (kaip vyks krovinys, per kokias šalys), įformina dokumentus (paruošia reikalingus dokumentus, sertifikatus, licencijas), parenka transporto priemonė, apmoka muitus, rūpinasi krovinio pristatymu „nuo durų iki durų“. Trumpai tariant jis yra tarpininkas tarp krovinio savininko, gavėjo ir krovinio gabenimo kompanijos.

Ekspeditorius turi žinoti kokia yra naudojama krovimo darbų technologija pasirinktame uoste, tam, kad nustatyti ar pasirinktas terminalas gali priimti krovinį. Krovimo darbų atlikimo technologijai, jos kainai ir greičiui daro tiesioginė įtaką naudojamos transporto priemonės, pasirinktas terminalas, naudojamos krovos darbų techniką (įrangą), sandėliavimo įrangą. Teisingai pasirinktas uostas, krovos įranga, sandėliavimo aikštelės duoda galimybė sumažinti laiko ir kainos kaštus. Krovimo įrangą parenkama atsižvelgiant į krovinių savybės, jų pakrovimo/iškrovimo būdą, įpakavimo rūšį, saugojimo sąlygas ir kt.

Darbo tikslas – sudaryti maršrutą ir įvertinti ji pagal pasirinktus kriterijus.

Palyginti skirtingas transportavimo grandinės kainos ir laiko atžvilgiu

Tyrimo metodai: kaštų ir atstumo apskaičiavimas, duomenų interpretacija.

Tyrimą sudaro duomenų pateikimas ir jų analizė.

Laivu MSC ISTANBUL vasario 10 diena, iš Pusan uosto (Š. Korėja) bus vykdomas krovinio gabenimas, ir pagal kompanijos grafika vyks 34 dienas, ir bus Roterdame (Nyderlandai) jau kovo 16 d., o kovo 19 diena Roterdamo uoste krovinys bus pakrautas į fiderinį laivą CONTAINERSHIPS LINDA ir kovo 28 diena krovinys pasieks Rygos uosta, kur bus išsaugotas 10 dienų iki gabenimo autotransportu.

Pagrindiniam gabenimui bus pasinaudota MSC konteinerinė linija. Kompanija įsteigta 1970 metais. Apie 480 MSC (MEDITERRANEAN SHIPPING COMPANY) atstovybių išdėstyti 150 šalyse, kuriose dirba daugiau nei 24 000 aukštos kvalifikacijos specialistų. Bendrovės laivyną sudaro 445 konteinerinių laivų, kuriu bendra talpa 2 275 000 TEU. MSC laivai turi galimybė užeiti į 315 uostu, kas leidžia nugabenti krovinį praktiškai į bet kokia šalį pasaulyje.

Fiderinei linijai bus pasinaudota CONTAINERSHIPS konteinerinė linija. CONTAINERSHIPS įmonė buvo įkurta 1966 metais. CONTAINERSHIPS įmonių įkurta 19 Europos šalyse, kur naudojamas kompanijai priklausantis laivynas, terminalai, vilkikai. Į jų paslaugas įtraukta „nuo dūrų iki dūrų“ krovinio pristatymo paslauga.

Trumpai krovinio gabenimo maršrutas atrodytu sekančiai: iš Pusan uosto krovinio gabenimas į Roterdamo uostą, toliau federiniu laivu į Rygos uosta (Latvija), ir iš Rygos uosto autotransportu į Kauna (Lietuva).

Apskaičiavimai parodė, kad kompanijos pateikti duomenis atitinka realybei. Visas gabenimas laivu nuo Pusan uosto iki Roterdamo užtruks apytiksliai 35 paros. Įskaičiuojant pagrindinį gabenimo laika ir iškrovos laika. Taipogi, buvo apskaičiuotas gabenimo laikas autokeliu iki Kauno, kas užtruko beveik pilnos 6 paros. Prie to prisideda 10 dienų prastovos terminale, ir galutinis laikas išeina beveik 51 para, tiek reikia, nugabenti krovini nuo Pusano iki Kauno.

Antras gabenimo variantas įskaito ne tik pagrindinį pervežimą okeaninė linija ir sausuma, bet ir krovinio pervežimą iš Roterdamo į Rygą.

Apskaičiavimai parodė, kad gabenimas iš Pusan uosto į Rygą per Roterdamo terminalą užtruks apytiksliai 41 paras. Šiame gabenimo variante bus panaudota fiderine linija nuo Roterdamo iki Rygos, kas užtrunka apie 3 paras. O kelionė autotransportu be prastovos užtruks tik 1,3 paros.

Taigi, frachtas sudarė 1578,34 EUR (5449,69 Lt). Už prastova nemokama, nes konteineris buvo uosto teritorijoje tik 10 dienų, kas neviršija leistina laika.

Pasirinktas maršrutas tarp Pusan (Š. Korėja) ir Kaunas (Lietuva) sudaro 21 858,16 km, ir kelias praeina pro tokius uostamiesčius kaip Roterdamas (Nyderlandai) ir Ryga (Latvija).

Atstumas nuo Pusan iki Roterdamo – 20 015,53 km, tarp Roterdamo ir Rygos – 1590,45 km, o sausumos keliu tarp Rygos ir Kauno – 252,18 km, o jeigu ne skaičiuoti atstumo iki Rygos, tai nuo Roterdamo iki Kauno – 1613 km.

Parodyti trumpiausia ir greičiausia kelią padės maršrutų planavimo programa Microsoft MapPoint 2013. Ši programa parodo ne tik atstumą nuo taško A iki taško B, bet ir gali paskaičiuoti kaštus (pvz., kuro sunaudojimo kaina). Tačiau norint tiksliai apskaičiuoti laika reikalinga įveikti toki atstumą, visas išlaidas, saugumo veiksnius naudojami tam tikros logistinės formules.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (6005 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2125 KB
  • Konteinerio gabenimo maršruto įvertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Konteinerio gabenimo maršruto įvertinimas. (2015 m. Rugsėjo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/konteinerio-gabenimo-marsruto-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:43