Konteineriu saugumas


Teisės skaidrės. Konteinerių saugumas Europos Sąjungos ir Jungtinių Amerikos Valstijų susitarimai. Apie 90 procentų pasaulinės prekybos krovinių gabenama jūriniais konteineriais. Jungtinės Amerikos Valstijos. Konteinerių saugumo iniciatyva. Iniciatyva apima dvišalius susitarimus su JAV ir užsienio valstybėmis. CSI apima keturis pagrindinius elementus - remiantis žvalgybine informacija ir duomenų bazių duomenimis. CSI įgyvendinimui būtina naudoti pažangias tikrinimo technologijas. CSI nustatyti minimalūs reikalavimai uostams ir muitinei. Krovinių ir konteinerių gabenimo jūrų transportu saugumui užtikrinti didelę reikšmę turi 2002 m. ISPS kodekse yra numatyti trys uostų terminalų apsaugos lygiai. Uostų terminalų apsaugos lygiai. Pagrindinis ISPS kodekso reikalavimas laivams - apribotas pašalinių asmenų patekimas į tam tikras patalpas. 2004 m. ES pasirašė susitarimą su JAV dėl bendradarbiavimo konteinerių saugumo užtikrinimo srityje. LR muitinė gauna realią paramą iš JAV. Csi programą jav. Klaipėdos uostas – konteinerių transporto lyderis tarp Baltijos šalių uostų. Kadangi Klaipėdos uoste vykdomas globalus krovinių gabenimas. Nuo 2007 m. Literatūra. “Tarptautinės prekybos grandinės saugumo užtikrinimo būdai ir priemonės” Eglė Ramanauskaitė.


Apie 90 procentų pasaulinės prekybos krovinių gabenama jūriniais konteineriais. Tam skiriamas ypatingas dėmesys.

CSI apima keturis pagrindinius elementus: - remiantis žvalgybine informacija ir duomenų bazių duomenimis, terorizmo grėsmės riziką keliančių konteinerių identifikavimas, - terorizmo grėsmės riziką keliančių konteinerių išankstinis patikrinimas išvykimo uoste prieš laivams atvykstant į JAV, - technologijų, kurios leidžia greitai nustatyti riziką keliančius konteinerius, naudojimas (pvz., rentgeno, gama spindulių detektoriai ir kt.) -saugių ir modernių konteinerių naudojimas.

CSI nustatyti minimalūs reikalavimai uostams ir muitinei. Tai: 1.Muitinės administracija turi turėti įgaliojimus patikrinti krovinį, importo, eksporto ir tranzito atvejais, taip pat laive esantį krovinį 2.Skenavimo (gama/rentgeno spinduliai) ir radiacijos kontrolės įrangos naudojimas; 3.Jūrų uostas turi turėti reguliarų , tiesioginį ir pakankamą konteinerių srautą į JAV uostus; 4.Įsipareigojimai sukurti automatizuotą rizikos valdymo sistemą skirtą aptikti didelės grėsmės konteinerius; 5.Įsipareigojimas dalintis žvalgybos ir rizikos valdymo informacija su JAV muitinės ir sienos apsaugos biuru; 6.Atlikti detalų uosto įvertinimą siekiant nustatyti pažeidžiamas vietas uosto infrastruktūroje ir įsipareigoti pašalinti šiuos trūkumus; 7.Siekiant išvengti darbuotojų sąžiningumo spragų ir identifikuoti jas bei kovoti su sąžiningumo spragomis, įsipareigoti taikyti lojalumo programas.

I lygis (kasdieninis) Jam galiojant įprasto darbo uoste tvarka nesikeičia, palaikomos atitinkamos minimalios apsaugos priemonės.

II lygis (sustiprintas) Skelbiamas tada, jeigu turima duomenų apie galimą grėsmę laivams, terminalams ir pan. Tuomet ribojamas asmenų patekimas į uosto teritoriją, griežtinama atvykstančio ir išvykstančio transporto kontrolė.

  • Teisė Skaidrės
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (1120 žodžių)
  • Teisės skaidrės
  • MS PowerPoint 1450 KB
  • Konteineriu saugumas
    10 - 2 balsai (-ų)
Konteineriu saugumas. (2014 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/konteineriu-saugumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:29