Kooperuotų studijų refleksija


Pedagogikos refleksija. Kooperuotų studijų refleksyvus rašto darbas. Studento Vardas Pavardė. Mokykla , kurioje atlikta dalyko kooperuotų studijų praktika. Praktikos ryšį. Gebėjimų įgijote? Imtis iniciatyvos , vadovavimo , atsakomybės. Jūsų indėlis į komandos.


Daugiausiai skaičiau iš paskaitų medžiagos, kuri pateikta BSP3 ir BSP2. Visa ši informacija buvo reikalinga tam, kad įvykdyčiau užduotis, teisingai jas suprasčiau. Papildomai literatūros neskaičiau.

Kokias studijuojamo dalyko ir kokias papildomas (klasės vadovo) skirtas užduotis reikėjo atlikti mokykloje per šį laikotarpį?

Reikėjo atlikti mokinių apklausą, pravesti renginį, klasės valandėlę rūkymo tema, keletą kartų ėjome į muziejų, dalyvavome mokyklos skirtuose renginiuose, rengėme veiklos planus.

Pasitikėjimą savo darbais, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių plėtojimą, iš renginių- savišvietą. Taip pat atidumą mokiniams, gebėjimą pastebėti svarbiausias klasės problemas, kritišką mąstymą bei empatiją.

Dėstomą dalyką siūlyčiau papildyti (parašykite, kokiomis užduotimis, kokia studijų medžiaga), nes ... (pagrįskite konkrečiais pavyzdžiais iš savo studijų patirties)

Kažko kordinaliai keisti tikrai nereikia. Didžiausias sunkumus, su kuriuo teko susidurti, tai visiškas nesuderinamumas. Laikas, patogus mokytojai ir mokiniams, visiškai nesutampa su mums tinkamu laiku, nes vyksta paskaitos. Teko tam skirti papildomas, laisvas dienas, tačiau ne visada jos buvo tinkamos mokiniams. Situacija vyravo visą šį laikotarpį. Visgi visas užduotis pavyko atlikti laiku.

Studijų dalyke nieko nereikia keisti, bet kokia praktika, sėkminga ji ar ne, yra naudinga, patirties neturinčiam žmogui. Na tik dar kartą pasikartosiu, kad kiek tik įmanoma, geriau suderinti visą šia veiklą, nes tai atima labai daug laiko ir pastangų, mažėja noras bei motyvacija dirbti ir pan.

4. Kaip priėmė mokyklos administracija, pedagogai, mokiniai? Kaip jaučiatės mokyklos aplinkoje, ar įdomu čia bendrauti, dirbti?

Pirmą dieną su mokiniais nesusitikome. Tačiau turėjo galimybę susipažinti su klasės auklėtoja, kuri suteikė apie vaikus daug informacijos. Pirmas susidarytas klasės vaizdas nebuvo teigiamas. Atsirado nedidelė baimė, nerimas, nenoras grįžti atgal į šią mokyklą. Tačiau realiai susipažinus su mokiniais, požiūris kiek pasikeitė geraja prasme. Vaikai yra draugiški nuoširdūs, mokytojai paslaugūs, geranoriški.

  • Pedagogika Refleksijos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (1529 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Pedagogikos refleksijos
  • Microsoft Word 20 KB
  • Kooperuotų studijų refleksija
    10 - 7 balsai (-ų)
Kooperuotų studijų refleksija. (2015 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kooperuotu-studiju-refleksija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:40