Korpusinių baldų pervežimo analizė


Transporto kursinis darbas.

Įvadas. Ekonominė ir teisinė situacija pervežimo paslaugų rinkoje. Krovinių transportavimo galimybės ir rizikos. Galimybės. Tikslai trumpu ir ilgu laikotarpiu. Transportavimo neapibrėžtumai ir rizika. Įmonės veikla ir valdymas. Transporto įmonės paslaugų analizė. Rinka ir konkurentai. Finansų planas. Investicijų poreikis. Užsakymo savikaina. Literatūra.


Transportas yra ūkio šaka, apimanti krovinių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Transportas Lietuvoje, kaip ir kitose šalyse yra prioritetiškai plėtojama ūkio šaka. Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga. Transportas yra labai susijęs su daugelio žmonių poreikių tenkinimu. Pasaulyje vyrauja trijų pagrindinių rūšių transportas, tai yra oro (lėktuvai), žemės (automobiliai, traukiniai) ir vandens (laivai). Šios trys transporto rūšys leidžia lengvai perkelti prekes, žaliavas ten kur nori užsakovas, produkcija patenka į tas pasaulio rinkas, kur jų paklausa didžiausia. Ir vis dėl to, kelių transportas yra lanksčiausia ir tinkamiausia transporto rūšis, kuri gali pristatyti krovinį iš gamintojo tiesiai pas užsakovą. Šiuo metu, kelių transportu gabenama apie 50 % krovinių.

Kursinio darbo objektas: korpusinių baldų (komodų) vežimo ekonominis projektavimas.

Korpusiniai baldai yra įvairios išvaizdos ir paskirties: knygų spintos, spintelės, lentynėlės, komodos, stalai. Jie gali būti įvairių stilių: klasikiniai arba modernūs, minimalistiniai arba hi-tech stiliaus. Žinoma, jie pagaminti iš įvairių medžiagų: natūralaus medžio, daugiau ar mažiau jį imituojančių pakaitalų, stiklo, plastio ir kt. Tačiau vartotojus labiausiai domina pagrindiniai įsigyjamų baldų eksploataciniai rodikliai – tai stiprumas ir ilgaamžiškumas, higieniškumas ir ekologiškumas. Šios baldų charakteristikos pirmiausia priklauso nuo medžiagų, iš kurių jie pagaminti. Natūralus medis, kitaip dar vadinamas medžio masyvu, - tai pati kokybiškiausia, brangiausia, tačiau ir daugiausia priežiūros reikalaujanti medžiaga.

Kursinio darbo tikslas: korpusinių baldų vežimo maršrutu Klaipėda – Paryžius ekonominė analizė ir projektavimas.

Transporto paslaugų naudos koncepcija orientuota į tai, jog vartotojai neturi būtinų priemonių (dažniausiai transporto) konkrečiam veiksmui atlikti (nuvažiuoti į kitą vietą arba nugabenti į reikiamą vietą krovinį). Be to, transporto paslaugų teikėjas sutvarko visus būtinus dokumentus, kad transporto priemonė galėtų judėti su kroviniu ar keleiviais. Kelios savybės apibūdinančios pagrindinę transporto paslaugų esmę: neapčiuopiamumas, transporto paslaugų gamybos ir vartojimo vienovė, būtinas kliento dalyvavimas, dalies produkto paties kliento pastangomis sukūrimas, neįmanomas kaupimas ar sandėliavimas ir pan. Teikiant šias paslaugas transporto paslaugų vartotojams būtinos trys pagrindinės sąlygos yra: transporto priemonės šioms paslaugoms teikti bei patirtis, transporto paslaugų vartotojų dalyvavimas, nauda transporto paslaugų gavėjui.

Vertinant krovinių gabenimo paslaugų įmonių konkurencingumą daugiakampių metodika, daugiausiai keblumų iškyla įvertinant paslaugos kokybės kriterijus: apčiuopiamumą, patikimumą ir kitus, nes jų vertinimas yra subjektyvus ir skirtingas. Mažiau keblumų įvertinant rinkodaros elementus, tačiau ir čia įmonės dažniausiai laikosi lanksčios politikos, todėl rezultatai skiriasi tyrimo laiko požiūriu. Paprasčiausia įvertinti krovinius gabenančios įmonės paslaugų paketo sudėtinių dalių didinamąkonkurencingumą (R.Palšaitis., 2005).

Reiktų nepamiršti, kad Lietuvoje yra atliekamos daug krovinių pervežimo paslaugų, pradedant įvairių buitinių technikos dalykų pervežimu, baigiant multimodaliniais, intermodaliniais, kombinuotais pervežimais.

Multimodalinis vežimas – krovinių vežimas mažiausiai dviem skirtingomis transporto rūšimis.

efektyviai įsitvirtinti kontinentinės Europos transporto paslaugų rinkoje;

modernizuoti autotransportą – atnaujinti jį techniškai;

Įvairūs potvyniai, gaisrai, audros, kurie gali pažeisti krovinį dėl ko krovinys gali vėluoti krovinys arba visai nepasiekti galutinio taško.

Nuolat reikia stebėti oro sąlygas, jeigu reikia, galima atidėti krovinio pervežimo datą dėl nepalankiš oro sąlygų. Taip pat reikia, kad transporto priemonė būtų tinkamai paruošta pervežimui atsižvelgiant į kurią šalį bus gabenamas krovinys, pvz.: jeigu krovinys vežamas į skandinavijos šalis, kur galima tikėtis sniego, tai reikia pasirūpinti ypač geromis transpoto priemonės padangomis ir pan.

Korpusinių baldų pervežimo analizė. (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/korpusiniu-baldu-pervezimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:07