Košių reitingas


Kulinarijos skaidrės. Košių reitingas. Valgydami košes aprūpiname organizmą ne tik energija. Naudingiausios košės. Grikiai Grikių kruopos yra bene pačios maistingiausios iš visų kruopų. Soros Sorose yra 10–12%. Perlinės kruopos Perlinėse kruopose gausu angliavandenių - 100 g kruopų jų yra 66,5. Avižos Avižose daug riebalų. Ryžiai Pagrindinis ryžių privalumas - 8 svarbios aminorūgštys. Manų kruopos Manų košėje ypač daug krakmolo. Valgydami košes papildysime organizmą vitaminais.


Soros Sorose yra 10–12% baltymų, 2,9–3,5% riebalų, 69–83% lengvai pasisavinamų angliavandenių, ypač daug - per 2,6% mineralinių medžiagų bei labai svarbių vitaminų: B1, B2, B6, folio rūgšties, taip pat karotino, biologiškai aktyvių neorganinių rūgščių. Soros garsėja vitaminais A ir E, kurių kitose kruopose arba labai mažai, arba visai nėra.

Košių reitingas. (2014 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosiu-reitingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:14