Kosmetikos gaminiai rinkodara


Verslo savarankiškas darbas.

Įvadas. Praktinis darbas nr. Rinkodaros kompleksas. Praktinis darbas nr. Rinkos tyrimas. Išvados. Praktinis darbas nr. 3. Rinkodaros Mikroaplinka. Praktinis darbas nr. 3. Rinkodaros makroaplinka. Praktinis darbas nr. Konkurentų analizė. Praktinis darbas nr. Segmentavimo požymiai. Praktinis darbas nr. Vartotojo elgseną įtakojantys faktoriai. Praktinis darbas nr. Prekės lygmenys. Praktinis darbas nr. Kainos politika. Praktinis darbas nr. Pateikimo politika. Praktinis darbas nr. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Temos aktualumas - UAB „Grožis Tau“- kosmetikos gaminius gaminanti bei parduodanti įmonė. Smulkus ir vidutinis verslas yra visų šalių ekonomikos varomoji jėga bei socialinio stabilumo garantas. Smulkios ir vidutinės įmonės sudaro pagrindinę bendro šalies įmonių skaičiaus dalį. Reikia suprasti vartotojo elgesį ir motyvus, nulemiančius vienokį ar kitokį elgesį ir apsisprendimą pirkti. Žmogaus elgesį lemia jo individualios savybės, socialinė aplinka ir faktoriai, susiję su socialine aplinka, be kurių neįmanoma suprasti vartojimo ar pasirinkimo motyvų .

Darbo tikslas – Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Darbo uždaviniai:

Surinkti ir susisteminti literatūros šaltinius, apibendrinti duomenis;

Sugebėti teorines žinias pritaikyti praktiniame darbe.

Teorinė ir praktinė UAB „Grožis Tau“ reikšmė išsiaiškinti ir priimti sprendimus, kurie patenkintų varotojo poreikius, tuo pačiu ir pasiektų įmonės tiklsus. Tai vadybinis procesas kuris nustato vartotoją, įvertina jo poreikius (norus) ir juos efektyviai ir pelningai patenkina. Tai kas pateikiama teorinėje dalyje, turi atsispindėti ir realiame gyvenime. Visos įmonės privalo atsižvelgti į pirkėjų ar klientų norus, ir stengtis prie jų prisitaikyti, kitaip įmonės verslas gali bankrutuoti. Mūsų įmonė taip pat ne išimtis, stengiasi prisitaikyti prie kliento poreikių ir norų.

1P - kremas (Žr. piede Nr.2), blakstienų tušas (Žr. piede Nr.3), lūpų dažai (Žr. piede Nr.4).

3P - Vilniuje: Mindaugo g. 11

pardavimų skatinimas - šventinės nuolaidos, išpardavimai, akcijos, „Grožio dienos“ (atvirų durų dienos);

ryšiai su visuomene - dienraštis „15 min“, vizitinės kortelės, stendai prekybos centruose, įmonės prisistatymas gimtadienio šventės forma.

Įmonei taikysime pardavimo koncepciją, kadangi didžiausia nauda naujai įmonei yra reklama, kad žmonės susipažintų su įmonės siūloma produkcija bei veikla.

Tyrimo tikslas įvykdytas: buvo išanalizuoti vartotojo poreikiai, išsiaiškinome kokio amžiaus žmonės dažniausiai perka kosmetikos priemones, kokių prekių klientai dažniausiai pageidauja.

Tyrimo uždaviniai buvo taip pat įvykdyti: nustatyta tikslinė rinka, išsiaiškinta kokie klientai dažniausiai perka kosmetiką. Konkretizuotas prekių pardavimo asortimentas, išsiaiškinus ko klientai dažniausiai pageidauja, konkretizavome savo teikiamų prekių asortimentą. Nustatytos prekių kainos, išanalizavus klientus kaip jiems svarbios yra nuolaidos, akcijos, išpardavimai ir pan. nustatėme mūsų įmonės parduodamų prekių kainas.

Iš apklaustųjų žmonių daugiausiai apklausoje dalyvavo žmonės nuo 18 iki 25 m. Mažiausiai atsakinėjusių į apklausos klausimus mažiau nei 18 m.

Iš apklaustųjų žmonių daugiausiai priskirtų save studentams, o mažiausiai atsakinėjusių buvo moksleivių ir bedarbių.

Respondentų pasiskirstymas pagal vidutines mėnesio pajamas, daugiausiai iš apklaustųjų žmonių vidutinės mėnesio pajamos nuo 100 iki 800 Lt/mėn, o rečiausias atsakymas daugiau nei 2000 Lt/mėn..

Respondentų pasiskirstymas, kokias kosmetines priemones dažniausiai naudoja, iš mūsų apklaustųjų žmonių dažniausias atsakymas buvo blakstienų tušas, o mažiausiai atsakiusiųjų - akių šešėliai.

Apklausus, kas respondentams svarbiau, daugiausiai žmonių atsakė, kad jiems tiek kokybė, tiek kaina yra vienodai svarbūs,o mažiausiai atsakiusiųjų tvirtino, kad jiems svarbiau kaina.

Anketa parodė ir tai, jog žmonės dažniausiai kosmetiką perka privačiose parduotuvėse, o mažiausiai atsakiusiųjų kosmetiką perka turgavietėse.

Daugiausiai apklaustųjų geriau rinktųsi lietuvišką kosmetiką negu užsienio šalių.

Kosmetikos gaminiai rinkodara. (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-gaminiai-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:20