Kosmetikos parduotuvė praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės „Zilantas“ pristatymas. Uab „Zilantas“ veiklos analizė. Uab „Zilantas“ valdymas. Uab „Zilantas“ darbuotojų funkcijos ir atsakomybė. Uab „Zilantas“ veiklos procesai, dokumentacijos tvarkymas, apskaita. Įmonės vidinė ir išorinė aplinka. Uab „Zilantas“ strategija ir veiklos planavimas. Uab „Zilantas“ marketingo biudžetas. Pasiūlymai įmonės veiklos tobulinimui. Išvados. Literatūra. Priedai.


4. Įmonei svarbu išlaikyti tuos tiekėjus, kurie vadovaujasi atrankinio ir išskirtinio paskirstymo strategijomis, nes tada įmonė gali pozicionuoti rinkoje prekėmis, kurių neturi konkurentai.

5. Tam kad išlaikytų savo pozicijas rinkoje įmonė privalo kurti marketingo strategiją,remdamasi savo išskirtinėmis kompetencijomis. Įmonė “Zilantas” turi tris galimybes įgyti konkurencinį pranašumą rinkoje :

Pasinaudodama žemų kainų bei produkto diferenciacijos strategijomis, įmonė “Zilantas” ateityje turi galimybę “užkariauti” didesnę rinkos dalį, parduoti daugiau produkcijos, įgyti didesnį vartotojų lojalumą, pritraukti žemas pajamas gaunančius vartotojus. Įmonė “Zilantas” iškeltiems tikslams įgyvendinti gali panaudoti rinkos plėtros strategiją. Ateities planuose vadovai turėtų siūlyti esamus ir naujus produktus naujiems rinkos segmentams.

Kotler P., Amstrong G., Sanders J., Wonny V. Rinkodaros principai.- Kaunas, 2003.

Kotler, Ph, Amstrong G. Sanders J. Rinkodaros principai.- Kaunas, 2003.

Kosmetikos parduotuvė praktikos ataskaita. (2015 m. Sausio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-parduotuve-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:05