Kosmetikos parduotuvės išorinio įvaizdžio tyrimas


Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ įvaizdžio tyrimas. Įvadas. Kosmetikos parduotuvės "Superdrug" veiklos, informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga. Įmonės įvaizdis teoriniu aspektu. Įmonės įvaizdžio esmė. Įmonės įvaizdį lemiantys veiksniai. Įmonės vartotojo įvaizdis. Įmonės personalo įvaizdis. Įmonės vizualusis įvaizdis. Įmonės įvaizdžio strategijos. Kosmetikos parduotuvės "Superdrug" įvaizdžio tyrimas. "Superdrug" įvaizdį lemiančių veiksnių analizė. Kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ vizualusis įvaizdis. Kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas yra kosmetikos parduotuvė „Superdrug“ įvaizdis. Šiuo darbu buvo bandoma išanalizuoti kaip yra kuriamas įmonės įvaizdis, kokie veiksniai jį lemia, su kuriomis problemomis susiduria įmonė formuodama savo įvaizdį. Šiais laikais norint išsilaikyti rinkoje, sulaukti didžiulio vartotojų dėmesio būtina suformuoti įmonės įvaizdžio formavimo strategiją. Įvaizdžio kūrimas yra sudėtingas procesas, kurį būtina gerai apgalvoti, ypač žvelgiant konkurenciniu požiūriu. Tam, kad išsiaiškinti visus iškeltus uždavinius ir tikslus buvo pasirinkta mokslinės literatūros analizė, apklausa. Gauti rezultatai, aprašomi paskutiniame tyrimo lape, parodo, jog be įmonės vadovo, personalo ryžto, įvaizdžio kūrimo nebus sukurtas ir visos įmonės įvaizdis. Nepaisant to, kad kosmetikos parduotuvė „Superdrug“ yra viena populiariausių įmonių, pasak atlikto tyrimo, įmonė susiduria su įvaizdžio kūrimo strategijos spragomis. Taigi, reklama yra vienas iš būdų tobulėti ir kilti rinkoje. Kita vertus, pats klientų aptarnavimas, personalo kompetetingumas pritraukia vartotojus.

Temos aktualumas. Įmonės įvaizdis - tai tarsi įmonės sukurta reputacija per tam tikrą laiką, kuri labiausiai priklauso nuo to kaip įmonė geba perteikti save visuomenei. Įmonės įvaizdis gali labai padėti konkurencinėje kovoje, kuri kasdien vis labiau juntama. Vis daugiau kompanijų suvokia įvaizdžio svarbą, siekdami ekonominės sėkmės ir stabilumo. Geras įvaizdis yra būtina sąlyga įmonei, norinčiai pasiekti ilgalaikę ir stabilią verslo sėkmę, pritrauktiant naujus klientus, taip pat skatina pardavimus, didina įmonės plėtros galimybes. Daugelis įmonių net nesusimąsto, kad įmonės įvaizdis yra vienas svarbiausių aspektų sėkmingos įmonės veikloje, įmonės orientuojasi į gamybą, į vartotojų poreikių tenkinimą, nors pirmas žingsnis, ką turi padaryti įmonė - susikurti tokį įvaizdį, kuris pritrauktų vartotojus. Kosmetikos parduotuvė „Superdrug“ stengiasi sukurti tokį įvaizdį, kuris padėtų lengviau pasiekti užsibrėžtų tikslų rinkoje. Visa tai galima pasiekti per ryšius ir visuomene bei reklamą. Sėkmingas kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ įvaizdis pasiekiamas per prekės kokybę bei ją atitinkančią kainą, dėl per didelių iškeltų vartotojų poreikių.

Problema. Kokios priemonės gali patobulinti kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ įvaizdį ir pritraukti potencialius vartotojus?

Darbo obejktas: Kosmetikos parduotuvė „Superdrug“ išorinis įvaizdis.

Darbo tikslas: Išanalizuoti kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ išorinį įvaizdį.

Darbo uždaviniai:

Išnagrinėti įmonės įvaizdžio formavimą teoriniu aspektu.

Ištirti kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ įvaizdį lemiančius veiksnius.

Atlikti kosmetikos parduotuvės „Superdrug“ SSGG analizę.

Darbo metodai:

Mokslinės literatūros ir internetinių šaltinių analizė.

Anketinė apklausa.

Loginių išvadų formavimas.

1966 metų balandžio 26 dieną Londone, Putney High gatvėje. atidaryta pirma „Superdrug“ parduotuvė. Šiandien „Superdrug“ parduotuvė yra antra pagal dydį Jungtinės Karalystės grožio mažmenininkas. Šiuo metu veikia daugiau nei 800 parduotuvių , Anglijoje, Škotijoje, Velse, Šiaurės Airijoje ir Airijos Respublikoje.

Vizija - būti lyderiaujančia kosmetikos, grožio, dekoratyvinės kosmetikos, veido ir kūno priežiūros priemonių, asmens higienos, parfumerijos ir galanterijos prekių tinklu visoje Jungtinėje Karalystėje.

Misija - kurti grožį, teikiant aukščiausios kokybės, saugias, grožio paslaugas, pasitelkiant kokybiškas bei profesionalias priemones.

Darbo metodika. Rašant šį kursinį darbą teko vadovautis įvairiais literatūros šaltiniais, kurie padėjo suprasti įmonės įvaizdžio esmę ir svarbą bei kurie veiksniai įtakoja įvaizdžio elementus ir kriterijus, kurie svarbūs įmonės įvaizdžiui.

Pirmiausiai atskleisti įvaizdžio esmę bei išskiri įmonės įvaizdžio pagrindinius elementus padėjo: Kotler P., Armstrong G., Saunders J. Veronica W. (2003) „Rinkodaros principai“, Krasauskaitės S. „Įmonės įvaizdžio modelis“ (2004), Čeikauskienė M. „Reklama ir firmos įvaizdis“ (1997). Šie autoriai padėjo apibendrinti įmonės įvaizdžio sampratą, labiau įsisavinti kurie atributai būdingi konkrečiam objektui, atskleisti įmonės individualumą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (4166 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 113 KB
  • Kosmetikos parduotuvės išorinio įvaizdžio tyrimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Kosmetikos parduotuvės išorinio įvaizdžio tyrimas. (2015 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-parduotuves-isorinio-ivaizdzio-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:46