Kosmetikos parduotuvės rinkodaros tyrimas Sarma Douglas


Darbas douglas parduotuveje. Darbas douglas. Douglas vadovai. Sarma darbas. Darbas kosmetikos parduotuveje. Douglas praktikantai. Douglas ir sarma. Douglas aprasymas. Sarmos veikla. Douglas lt imones tikslai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Uab" sarma " veiklos apžvalga. Uab „sarma“ konkurencijos analizė. Uab „sarma“ tiekėjai ir jų analizė. Uab „sarma“ vartotojai ir jų analizė. Uab „sarma“ rinkodaros komplekso politika. Asortimento politika. Kainų politika. Paskirstymo politika. Rėmimo kompleksas ir jo politika. Išvados ir siūlymai. Literatūra ir informaciniai šaltiniai. Priedai.


Kiekvienai įmonei yra reikalinga strategija, tam kad galėtų reaguoti į rinkos pokyčius. Universalios strategijos kuri tiktų visoms bendrovėms vienodai nėra, todėl kiekviena įmonė atsižvelgdama į situaciją, galimybes, tikslus bei išteklius privalo pati susirasti geriausią būdą. Sudarytas strateginis planas priverčia bendroves aiškiau suformuluoti savo uždavinius bei politiką, geriau koordinuoti pastangas ir suteikia aiškesnius veiklos įvertinimo standartus, gerinančius bendrovės valdymą.

šiuolaikinėje rinkoje įmonei išsilaikyti ir įsitvirtinti lyderio pozicijoje yra pakankamai sunku. Todėl ji pastoviai turi prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų, Paklausos, pasiūlos, konkurencijos, bendros ekonominės ir teisinės aplinkos. Prekybos įmonės sėkmė rinkoje priklauso nuo prekių pasiūlos, kainų lygio, ityrimo metodai. Įmonės misija, tai pareiškimas apie organizacijos tikslą, ką ji nori pasiekti plačiąja prasme. Misijoje suformuluojami bendrovės išskirtinumas bei pagrindiniai tikslai. Dažnai įmonės pradeda savo veiklą nuo misijos, kurią būna suformulavęs jos įkūrėjas. Misija gali būti aiški, tačiau kai kurie vadovai gali ją pamiršti, arba tuomet kai sukurta misija nedera prie aplinkos.

Misija yra reikalinga tam, kad kuomet įmonės pradeda plaukti pasroviui, jos vadovybė turi atnaujinti tikslo paieškas ir užduoti sau porą klausimų: kokiu verslu mes užsiimame? Ką vertina vartotojai? Kodėl mes užsiimam šiuo verslu? Dėl ko mes išsiskiriam iš kitų? . To pasėkoje daugelis kompanijų sukuria misijų apbrėžimus, kuriuose ir yra atsakoma į šiuos klausimus. Aiškus misijos apibrėžimas yra tarsi nematomoji ranka, kuri nukreipia organizacijos žmones taip, kad jie galėtų nepriklausomai, tačiau tuo pat metu vieningai siekti bendrųjų organizacijos tikslų.

įmonės tikslai – tai išmatuojamais kokybiniais ir kiekybiniais rodikliais nusakytos užduotys, kurias numatoma įvykdyti per tam tikrą laiką. Įmonės misija turi būti paversta įmonės strateginiais tikslais, kuriais remsis vadovai savo veikloje. Kiekvienas įmonėje dirbantis žmogus turi žinoti savo uždavinius ir būti atsakingas už jų įgyvendinimą. Misija nusako įmonės filosofiją ir veiklos kryptį, o strateginiai uždaviniai yra pamatuoti tikslai. Be to įmonės tikslai turi būti pasiekti per tiksliai apibrėžtą laikotarpį, jie turi kiekybinę išraišką.

Uždaroji akcinė bendrovė sarma yra įmonės dalis kurios įstatinis kapitalas sudarytas iš akcininkų įnašų ir padalintas į akcijas. Bendrovė yra įsteigta uždaru būdu, neribotam laikui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 31 puslapis (6416 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 89 KB
  • Kosmetikos parduotuvės rinkodaros tyrimas Sarma Douglas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kosmetikos parduotuvės rinkodaros tyrimas Sarma Douglas. (2011 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-parduotuves-rinkodaros-tyrimas-sarma-douglas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:30