Kosmetikos prekių rinka


Kosmetikos rinka lietuvoje. Kosmetikos rinka. Rinkos patrauklumas ir pelningumas. Kosmetikos rinkos analize. Kosmetikos rinkos apzvalga. Kosmetikos rinkos tyrimas marketingo namų darbas. Rinkos patrauklumo vertinimas. Kosmetikos pardavimai lietuvoje. Margarita prekes zenklo komunikacijos plano aprašymas. Kosmetikos rinkos tyrimas.

Vadybos tyrimas. Įvadas. I. Rinkos išorės veiksnių analizė. Rinkos analizė. Rinkos apibūdinimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Paskirstymo sistema rinkoje. Rinkos kaštų struktūra. Rinkos vystymasis. Vartotojų analizė. Pagrindiniai rinkos segmentai. Vartotojų motyvacijos analizė. Nepatenkinti segmentų poreikiai. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Konkurentų strateginės grupės. Pagrindinių konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Tendencijos ir galimi įvykiai. Įmonės vidaus veiksnių analizė. Veiklos rezultatų analizė. Swot analizė. Išvados. Literatūra. Darbo tikslas – ištirti lietuvoje parduodamos kosmetikos rinką.


Uždaviniai. Surinkti kuo daugiau informacijos ir išanalizuoti rinką, kaip ji paatliekant išorinės aplinkos analizę, pirmiausiai būtina atlikti rinkos analizę. Remiantis hooley, saunders ir piercy (2004), aaker (2005) ir kitų mokslininkų darbais, galima teigti, kad rinkos analizė atliekama tokia tvarka: rinkos identifikavimas, rinkos dydis ir augimo tempai, rinkos tendencijos, esminiai sėkmės veiksniai, rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas. Identifikuojant rinką nustatoma, tarp kokių prekių ir kokiose geografinėse rinkose konkuruoja įmonės prekės. Šiuo atveju rinka apibūdinama prekės ir geografinius aspektu. Vertinant rinkos dydį, dažniausiai yra skaičiuojamas rinkos paklausos dydis bei išvestiniai jos rodikliai. Kaip ir apibrėžiant rinką, taip ir matuojant rinkos paklausą, ją galima vertinti keliais lygmenimis. V. Pranulis ir kiti (2000) nurodo tokius rinkos dydį apibrėžiančius rodiklius: rinkos paklausa, rinkos potencialas, rinkos talpumas, įmonės prekių paklausa, rinkos dalis. Nustatant rinkos augimo tempus, taikomi būsimos paklausos vertinimo metodai. Kotler (2kita vertus, marketingo srities mokslininkavartotojų poreikiams ir norams išsiaiškinti būtina atlikti paklausos analizę, Identifikuoti esamus vartotojus ir išsiaiškinti jų poreikius. O atsakant į antrąjį klausimą, būtina konkurentų analizė, kurios metu svarbu įvertinti konkurencijos intensyvumą, veiksnius, skatinančius konkurenciją bei konkurencinio pranašumo įgijimo strategijas. Rinkos patrauklumui ir šakos pelningumudidžiausiam Lietuviškos kosmetikos gamintojui – UAB biok laboratorijai – 2009-ieji metai buvo rekordiniai tiek inovacijų skaičiumi, tiek pardavimų apimtimis. Praėjusiais metais įmonė pristatė 30 naujų kosmetikos produktų, kurių dėka pardavimai išaugo 13%, lyginant su praėjusių metų rezultatais. 2009-ųjų metų biok laboratorijos pardavimai viršijo 13mln. Lt. esame kurianti laboratorija ir siekiame pristatyti rinkai inovatyviausius kosmetikos produktus už sąžiningą kainą. Liekame ištikimi šiai savo vizijai, nes norime būti arčiau vartotojo. – taip biok laboratorijos pasiekimus komentuoja įmonės direktorius linas čereška. Sparčiai augančiai Lietuviškų kosmetikos produktų paklausai įtaką darė ne tik palankus produktų kainos ir kokybės santykis, bet ir rinkoje pasirodžiusios naujienos. Pasiteisino trys strateginės kryptys: investicijos į eksporto skatinimą, pirmosios Lietuviškos kosmetikos linijos vyrams aras pristatymas rinkai, bei tikslingas rasa prekinio ženklo linijų atnaujinimas ir plėtra.

šiais metais įmonė numato nemažiau naujienų ir pokyčių.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2011 m.
  • 17 puslapių (3527 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 420 KB
  • Kosmetikos prekių rinka
    10 - 1 balsai (-ų)
Kosmetikos prekių rinka. (2011 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-prekiu-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:37