Kosmetikos prekių ženklinimas


Vadybos referatas. Įvadas. Truputis istorijos. Kosmetologijos perspektyvos. Gera ir bloga kosmetika. Konservantai kosmetikoje. Apsaugos nuo saulės kosmetikos priemonės. Kokybė ir galiojimo laikas – svarbiausi kosmetikos rodikliai. Kosmetikos priemonių įpakavimas ir jų laikymo sąlygos. Kosmetikos įmonių „Iwostin“ ir „Weledos“ produktų ženklinimas. Apsauginės priemonės nuo saulės. UV spinduliai- A, B, C. Reikalavimai apsauginei kosmetikai. Produktų nuo saulės žymėjmas. Kaip teisingai naudoti kremus nuo saulės. Patarimai renkatis kosmetiką nuo saulės. Išvados. Summary. Literatūros sąrašas.


Šiolaikinę kosmetiką galima susirstiti įvairiai, pavyzdžiui, į dekoratyvinę ir gydomąją. Prie gydomosios priskiriamos tos priemonės, kurios valo odą, gerina jos apsaugines savybes, maitina ir drėkina ją. Tai įvairus geliai, kremai ir k.t.

Prie dekoratyvinės kosmetikos priskiriamos tos priemonės, kurios sukurtos maskuoti trūkumus arba parėžti privalumus. Tao toniniai kremai, pudrą, lūpų dažai, blakstienų tušas ir t.t.

Gydomoji kosmetika skirstoma dar smulkiai: į gydomąją ir sveikatinamąją, arba profilaktinė.

Kosmetika taip pat gali būti skirsta profesionaliam naudojimui ir masinės gamybos arba naminė.

Natūrali kosmetika turėtų būti pagaminta natūralių augalinės, gyvulinės arba mineralinės kilmės komponentų pargindų. Kosmetikoje neturi būti cheminių komponentų.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 29 puslapiai (6623 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 321 KB
  • Kosmetikos prekių ženklinimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Kosmetikos prekių ženklinimas. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-prekiu-zenklinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:39