Kosmetikos priemonių vartojimo pasirinkimo kriterijai


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo tyrimų teoriniai aspektai. Marketingo tyrimų samprata ir reišmė. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų panaudojimas. Marketingo tyrimų reikalavimas. Marketingo tyrimų procesas. Marketingo tyrimo typai. Tyrimo plano sudarymas. Antrinių duomenų rinkimas. Pirminių duomenų rinkimas. „kosmetikos priemonių vartojimo pasirinkimo kriterijai” tyrimas ir duomenų analizė. Išvados. Literatūra.


Gerai pažinus savo vartotoją, galima sukurti produktų, kurie labiau patenkintų jų poreikius, pateikti produktų ten, kur vartotojai tikisi jų nusipirkti. Vartotojai, gaunantys norimų produktų tinkamoje vietoje, dažnai sutinka mokėti tokią kainą, kurios nori pardavėjas. Paminėtos aplinkybės priartina mus prie pačio marketingo tyrimo turinio apibrėžimo.

Darbo tikslas – atlikti kosmetikos priemonių vartojimo ir pasirinkimo kriterijų tyrimą.

Darbo uždaviniai:

1.Apžvelgti, literatūros šaltiniuose pateiktus, marketingo tyrimų teorinius aspektus;

2.Kosmetikos priemonių vartojimo ir pasirinkimo kryterijų tyrimo atlikimas.

Darbo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė;

2.Anketinė apklausa;

3.Surinktų ir statistine programa SPSS apdorotų duomenų pateikimas, jų analizė ir išvados.

Kosmetikos priemonių vartojimo pasirinkimo kriterijai. (2014 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-priemoniu-vartojimo-pasirinkimo-kriterijai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:37