Kosmetologų profesinės etikos kodeksas


Etikos referatas.

Įvadas. Kosmetikas, kas tai? Gydomosios kosmetikos objektas. Kosmetikės darbo su klientu psichologiniai aspektai. Konfliktų išvengimo būdai. Kosmetologų kodeksas. Priedas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kosmetologais šiame kodekse yra laikomi kosmetologo profesiją įgyja žmonės, gydytojai kosmetologai specialistai ir odos priežiūros specialistai. Lietuvos Respublikos kosmetologų asocijacija šiame kodekse yra suprantami kaip Asocijacijos narių visuotinis susirinkimas ar konferencija, asocijacijos taryba, Garbės teismas, kito nuolatinės ar laikinosios komisijos bei padaliniai, taip pat asocijacijos administracija.

Darbo tikslas – išaiškinti kas yra kosmetikas, išsiaiškinti gydomosios kosmetologijos objektą, apžvelgti kosmetikės darbo su klientu psichologinius aspektus, apžvelgti kosmetologų kodeksą.

Darbo uždaviniai:

Supažindinti su kosmetologo specialybe.

Aptarti gydomosios kosmetologijos objektą.

Išnagrinėti kosmetikės darbo su klientu psichologinius aspektus.

Pateikti kosmetologų kodeksą.

Darbo metodai: internetinių šaltinių analizė, aprašomasis.

Darbo apimtis – 13 puslapių. Literatūros sąrašą sudaro 10 šaltinių.

Net pats žodis ,,kosmetika“ rodo dvi šio žodžio reikšmes - ,,kosmeo“ (gr.) – puošiu, ,,kosmetika“ – gydymo medžiagos. Sprendžiant kosmetikos uždavinius, kartu sprendžiamos medicininės, psichologinės ir socialinės problemos. Taigi tampa aišku, kodėl mūsų klientui toks atgrasus spuoguotas veidas, raukšlėta ar fotosenėjimas, odos spalvos pakitimai, nemalonus kvapas, nuplikimas ir kitos išvaizdos problemos. Ilgalaikiai kosmetiniai defektai gali pažeisti žmogaus psichiką ir išgydyti nepilnavertiškumo kompleksą.

Kuriant kosmetines metodikas ir preparatus, didelės reikšmės turi ne tik medicininiai, bet ir mados reikalavimai. Mada svarbus faktorius, formuojantis kosmetinių preparatų rinką. Paklusdamas mados reikalavimams, kiekvienas žmogus atsižvelgia į savo asmenines savybes ir visuomenės, kurioje gyvena, kultūros sampratą. Naudojimasis per daug ryškia kosmetika ir noras atrodyti ekstravagantiškai rodo tik dvasios smulkumą ir nepagarbą aplinkiniams. Neatsitiktinai gydomoji kosmetika kitose šalyse vadinama estetine medicina. Toje sąvokoje telpa kosmetinės, higieninės, profilaktinės odos ir jos priedų priežiūros priemonės.

Mūsų dienų kosmetikos klientai yra vis labiau apsiskaitę, turi pakankamai informacijos ir yra pretenzingi, reikalaujantys geros kokybės paslaugų. Pozytivus kosmetikės vidinis nusiteikimas – tikriausias kelias teigiamam kontaktui su klientu. Neverta priimti pretenzijų kaip kritikos – jos yra šansas bendram dialogui.

Kosmetikės ginklas – šypsena. Ji demonstruoja norą suprasti kliento problemas. Leiskite klientui išsipasakoti: mes ne tik gauname daug informacijos apie kliento kosmetologines problemas, bet ir sudarysime daug ramesnę atmosferą. Prieštaravimui reikia priimti pagarbiai. Nepatartina iškart pripažinti kliento teisingu, sakant: ..Jūs teisus“, nes toliau bendraujant net svarbūs argumentai sunkiai veiks klientą. Negalima gavoti apie klientą blogai. Gali būti, kad nuolatiniai kliento prieštaravimai – ne užsispyrimo dalykas, o jūsų argumentacijos ir informacijos stoka. Duokite klientui suprasti, kad jūs gerbiate jį. Jei jūsų klientas kuo nors liko nepatenkintas, nereaguokite skausmingai, nenutylėkite, o pasistenkite išsiaiškinti priežastis.

  • Etika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2055 žodžiai)
  • Kolegija
  • Etikos referatai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Kosmetologų profesinės etikos kodeksas
    10 - 3 balsai (-ų)
Kosmetologų profesinės etikos kodeksas. (2016 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/kosmetologu-profesines-etikos-kodeksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:19