Kraft foods Lietuva įmonės analizė


Kraft foods lietuva produkcija. Kraft foods lietuva darbas. Kraft foods lietuva mindaugas. Kraft food lietuva. Esminis produktas.

Marketingo referatas. Kraft foods lietuva įmonės analizė. Įvadas. „kraft foods lietuva“ įmonės charakteristika. Produktas. Esminis produktas. Esamas produktas. Išplėstas produktas. Paskirstymas (vieta). Kainodara. Kaštaipaklausa. Konkurencija. Organizacija. Rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene/populiarinimas. Pardavimų skatinimas. Išvados. Naudota literatūra ir internetiniai šaltiniai.


Argumentai:

•Pirmasis argumentas, būtų tai, kad Mindaugo tėtis dirba „Kraft Foods Lietuva“ įmonėje ir į jį kreipėmės dėl detalesnės informacijos dėl naujos „Kraft Foods“ produkcijos ir ne tik.

•Antrasis argumentas dėl ko rinkomės šią įmonę, galėtume įvardinti tai, kad daug šios įmonės produkcijos perkame, pvz.: saldainiai, šokoladai, kava, ledinukai, kramtomoji guma ir t.t.

•Trečioji priežastis būtų tai, kad „Kraft Foods Lietuva“ yra viena žinomiausių įmonių, kurios prekinis ženklas KARŪNA yra pripažintas geriausiai žinomas Baltijos šalių „Metų prekės ženklu“. Šios įmonės produkcija yra gerai žinoma, kadangi reklamuojama per televizijas: TV3, LNK, TV6 ir kitos.

Nusistatę darbo tikslus, žinodami šios temos aktualumą, norint išlikti konkuruojančia įmone ir pateikę argumentus, kodėl pasirinkome šią įmonę, galime pradėti analizuoti mūsų pasirinktą objektą. Analizėje bus pateiktas išnagrinėtas marketingo kompleksas, t.y. produktas, kainodara, paskirstymas ir rėmimas.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (4786 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 283 KB
  • Kraft foods Lietuva įmonės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Kraft foods Lietuva įmonės analizė. (2013 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/kraft-foods-lietuva-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:37